jossefins

Alla inlägg under augusti 2013

Av Josefin Blomdahl - 19 augusti 2013 03:35

Tjohop! Hemskt ledsen för dålig uppdatering.. Tre dagar kvar utav sommarlovet, trevligt, trevligt! Har vi ens haft någon sommar? Tveksamt på den.. Känns väldigt roligt att börja på en torsdag också, eller hur var det nu igen? Nej, precis.. Förväntade mig två dagar till på sommarlovet men icke så, torsdag ska det va! Så udda som möjligt, det är Sveriges taktik! Åker ju på fredagen också, så det var ju bra att man fick reda på att man går i skolan den dagen, njaa... Okej, mycket klagomål nu! Men känns inte som att det har varit en riktig sommar, dom dagar det har varit finväder så har jag jobbat.. Det var ju ioförsig bra eftersom vi fick va ute men jaja.. Va gör man inte för pengar? Ja, va ska man säga, det bästa med den här sommaren var i alla fall att jag fick träffa Robin Stjernberg! Ååhh så himla go!! Ja, sen har ju han gjort massa fler saker som man blev riktig glad utav! Så Robin har helt enkelt räddat hela sommaren och det är jag riktigt glad för! Och ja, alla stjernor, jag älskar er också, ni är stjerlek till 100 Batman%!! <3 Har väl inte så mycket mer just nu så vi avrundar väl med världens finaste leende! <3

Av Josefin Blomdahl - 7 augusti 2013 00:39

Tja, tja bloggen!
Uuhhmm..nej! Det där va så inte jag.. Hehe. Hehe. Hehe.
Nej men tänkte bara "fangirla" lite grann! Jomenvisst, sådant brukar jag göra!!
För ca 24 timmar sedan, alltså ett dygn (snart i alla fall) så vart jag sjuuuukt glad! Haha!
Okej, det här kanske låter vrickat för vissa men för mig betydde den hel del jaoo..Robin Stjernberg började följa mig på Twitter!! OMG!! Fangirl momment!
Så nu är jag bokstavligt talat hans egna lilla stjerna, för börjar han följa en "stjerna" så blir man "utsedd" till att man är en utav dom "utvalda" haha!
Han vill helt enkelt ha mig som sin lilla stjerna hahah!!
Nej men okej, aa, fangirl momment helt enkelt! Mannen gör mig totalt överlycklig !! <3

Just ja! Bilden som Lise-Lotte ritade till mig är så sjuuuukt fin!! <3

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards