jossefins

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin Blomdahl - 30 september 2012 19:49

Lingon, lingon, jubbajubba Marcus!!

Av Josefin Blomdahl - 30 september 2012 18:23

Vaknade väldigt sent idag, klockan var typ över 15...
Så jag klev väl upp då och tog på mig träningskläderna och tänkte jobba klart dom sista frågorna på matten innan skulle iväg och träna.
Men så smsa mackan så då följde jag med han ut i skogen för att plocka bär.
Kände att jag behövde lite luft istället för att sitta inne och vänta.
Så då gick vi runt i skogen och åt/plockade blåbär och lingon.
Men nu har jag precis käkat och allt sådant så nu är jag påväg till sporthallen för att spela lite matcher, eventuellt dubblar, så ha de bra så länge!

Av Josefin Blomdahl - 29 september 2012 21:27

Nu har man varit ute och ränt med Malin!
Vi var och kollade på tennis, det var tydligen en tennis tävling här i närheten så vi åkte dit och kikade lite.
Inte för att man fattade något, dom hade ju inte ens en siffrrvändare..?
Men aja, sen for vi på ICA Maxi och köpte gotta!
Så nu är jag hemma med mitt gotta och ska väl se på någon film som börjar på 4:an snart..

Av Josefin Blomdahl - 29 september 2012 13:15

Nu är vi vakna här! Eller vi har väl varit vakna i någon timme eller två men endå.
Just nu käkar vi frulle och glor på X-Factor som går i repris.
Vi får väl se vad vi ska hit'på sen.

Av Josefin Blomdahl - 29 september 2012 00:21

Ja, som jag sa igår hade jag planer för idag.
Efter skolan stack jag direkt hem och lämna en massa läxor och sedan direkt ner på stan för att möta upp bästaste Sandra!
Idag blev det bara underkläder och ögonfransserum ifrån IsaDora.
Jag hoppas det funkar bra!!
Sedan for jag hem och packa och laddade för att sova över hos Sandra!
Men innan jag drog till Sandra så fick jag lite grejer utav mamma sen hon var i Turkiet.
Glömde nog att säga det men hon kom hem igår och for för en vecka sedan.
Så då fick jag 2 par converse, en converse hoddie och en one-piece!
Men sen for jag som sagt till Sandra och då blev det tacofredag!
Men nu har vi haft lite fredagsmys och lagt ansiktsmask och joinat hennes brorsor framför tv:n.
Snart blir det väl förmodligen till att sova och då åker serumet på!!
Har även fått ett jätte awesome täcke nu när jag ska sova hos Sandra, det är nalle puh på, haha!
Men aa, nu ska vi fortsätta att glo på tv:n så får ni ha det bra!

Av Josefin Blomdahl - 27 september 2012 22:22

Idag är det torsdag, det innebär att det är fredag imorrn, najs, najs!
Imorrn har jag faktiskt lite skojiga inplanerade efter skolan!
Men mer om det imorrn.
Det vart en översittare idag på skolan, va där enda till kl.17 då sedan cyklade hem som en tok för att hinna med badmintonen kl.18 .
Det gick ju någorlunda ont förut idag.
Först skulle jag ta varm choklad ifrån skolans ny kaffemaskin men istället fick jag kaffe med varm choklad och mjölk.
Det smakade rent ut sagt skit!!
Inte nog med det så råkade Mackan putta till mig lite så jag fick fullt med kaffe i hela matteboken...
Sen glömde jag bort att jag hade muggen i handen så då hällde jag kaffe över hela mig..!
Så jaa...det var ju inte lite hett heller!!
Sen blev det som sagt träning, då vart det mycket matcher!!
Det var askul men man var ju något mör i benen eftersom vi hade haft orientering idag och jag hade sprungit 3 extra varv runt området med kontrollerna för att leta efter en kontroll som inte ens fanns...
Men det är härligt med lite motion!! Eller lite och lite...haha!
Men aa, nu blir det väl till att sova.
Har sovmorgon imorrn också så det blir najs, najs!
Men ha det bara bra så länge!!

(Haha just det!! Måste bara säga att andra bilden var allt som var kvar utav Jessicas läxa när Mackan hade varit och "kollat" på den.
Inte nog med det så skulle den lämnas in idag..!)

Av Josefin Blomdahl - 26 september 2012 20:43

Nu har jag äntligen lackat om naglarna!
Det blev ett nagellack ifrån IsaDora.
Lacket heter "Golden breeze" och har nr.86 på korken.
Resultatet ser ni på bilden:

Av Josefin Blomdahl - 25 september 2012 23:33

Tänkte mig en liten frågestund här på bloggen!

Fråga vad ni vill, om vad som helst!!

Istället iför en fråga får ni gärna skriva tips på vad ni vill se här på bloggen eller vad ni vill se mer av så kommer era önskemål skrivas upp!

Såå...fråga på helt enkelt, langa en kommentar.

Ni har enda tills söndag på er att tänka ut en fråga ifall ni vill att eran fråga ska synas i ett blogginlägg!

Så kommentera här nere bara, och kom ihåg: Ingen fråga är för dum för att jag ska kunna svara på den!

 

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards