jossefins

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefin Blomdahl - 29 januari 2013 19:43

Tjo hej på er! Tänkte slänga in en dagens outfit! ;)
Vet inte hur bra allt syns på bilden men, men...jag skriver allt endå! :)

?Jeansväst, hemmagjord (Jeansjackan var dock ifrån only)
?Rosa långärmad tröja, Gina tricot
?Svarta leggins, Gina tricot
?Halsband, Ur&Penn
?Ring, Ur&Penn
?IPhone skal, fyndiq.se

Av Josefin Blomdahl - 28 januari 2013 06:54

Som rubriken lyder så var vi uppe med tuppen idag! Klockan ringde redan kl.05 och då var det dags att kliva upp! ;)
Just nu sitter vi på bussen tillbaks till stan, man måste ju ta sig till skolan! ;)
Men i alla fall så har jag haft en underbar och trevlig helg hemma hos Mathilda! <3

Av Josefin Blomdahl - 27 januari 2013 12:58

Hej hå!
Vakna av kissekatten som kröp upp i sängen, så är det på landet! ;)
Idag blir det plugg! Har knappt börjat med NO:n som ska vara inne imorgon...men det fixar vi! :P

Av Josefin Blomdahl - 26 januari 2013 15:30

Hej, hej! Just nu är jag 6 mil hemifrån, ute på landet bland hästar, hundar och katter, ni kan ju gissa vem jag är hos? Mathilda såklart!! ;)
Blev bjuden på en god middag igår som Mathilda lagade åt mig, så glad att ha dig som tar hand om mig, haha! :D
Innan vi tog bussen hit igår så var vi och handlade lite käk och gotta på ICA Maxi.
Då hittade jag drömmen!! En hel låda med nagellack, läppstift, läppglans osv för endast 10:-/st!!
Då vart det 4 nya nagellack och ett läppstift för min del! ;)
Sen så var vi tvungen att ta bussen in till stan igen för att ta bussen som skulle ta oss en längre bit.
Men eftersom vi hade tid över innan den bussen skulle gå så tog vi en snabb runda på stan.
Det vart då ett silvrigt stelt halsband och en silvrig dubbelring med ett kors på ifrån Ur&Penn.
Dom hade rea så det blev väldigt billigt där också! ;)
Tänkte slänga upp lite bilder sen igår och idag men jag börjar med shopping bilderna ;)

Av Josefin Blomdahl - 21 januari 2013 19:32


  Orkade inte skriva så då blev det såhär istället! ;)

Nu verkar ju inte hele filmen vilja gå upp men det var väl inte så viktigt så jaa...

Av Josefin Blomdahl - 15 januari 2013 15:55

Hej, hej! Just nu sitter jag på skolan och väntar på att få skjuss.
Det är så sjukt kallt ute så jag ändrade mig så fort jag kom ut så då gick jag in igen...hehe :P
Men jaoo, sen blir det träning och så är det väl lite skolarbeten som ska göras klart osv..
Har typ väldigt tråkigt nu så det är ett meningslöst inlägg men hej hopp! Nu blev det så, tjaaoo!! ;)

Av Josefin Blomdahl - 15 januari 2013 02:04

Tänkte bara meddela att jag har väldigt schyssta grannar, haha! :D

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards