jossefins

Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 31 oktober 2012 18:00

Nu har vi käkat och så nu blir det bio nr 2, The dark shadows!
The hungergames vart sedd innan och den var riktigt bra men nu...blir det bioreklam!

Av Josefin Blomdahl - 30 oktober 2012 23:45

Nu har jag kommit hem ifrån ännu en bio, Prometheus blev det idag.
Vart ganska tätt inpå träningen så in i biosalongen kommer jag med träningskläderna på!
Men Victorias secret löser alltid problemen så det var inga problem helt enkelt.
Filmen var ganska weird så det är bättre att ni typ ser en trailer på den än att jag ska försöka förklara, annars kan ni ju bara gå till Anton och fråga, träffade nämligen på den alienfantasten inne på bion, konstigt? Nej...!
Aja, imorgon blir det 2 bios efter varandra så om jag hinner och har tid (ska nämligen hinna käka emellan också) så uppdaterar jag emellanåt, beroende på hur lång tid vi har på oss mellan filmerna.
Men nu blir det väl att göra sig klar, upp tidigt imorrn och fixa sig så kanske man hinner ner och kika lite på stan innan också.
Ha det gott, igelkott!

Av Josefin Blomdahl - 30 oktober 2012 02:26

Tjohejsan! Startade dagen med att gå på bio med Lina och hennes syrra.
Snowwhite and the huntsman stog på menyn idag!
Den var faktiskt riktigt bra!!
Efter bion blev det middag på donken och sedan traskade vi vidare till Boda Borg eller som det nu kallas på halloween, Boda boo..!
Själv tyckte jag det var sämre i år..
För er som inte vet vad det går ut på: Man är på Boda Borg fast nu har dom släckt alla lampor så det är alldeles mörkt i hela huset och i alla banor, ficklampa rekommenderas starkt!
Personalen eller inhyrda har klätt ut sig till "Spöken och monster" eller kända filmfigurer ifrån skräckfilmer.
Dom går då runt i huset och skräms, dom finns även i banorna!
Det var inte direkt några "roliga" eller skräckinjagande typer i år...
Funderar på att själv vara med och skrämmas nästa år, kanske får lite fart på ungarna då!
Aja, nu väntas sömn och nya äventyr imorgon!
Bjuder på en bild på mig utanför bion (är den suddig? Skyll på fotografen Lina, haha!)
Ni får även en bild på mig, Lina och Agnes ifrån Boda boo.
Om det inte syns så sitter vi med "Zipperman" som jag kallar han.
Han har en dragkedja i ansiktet och är full utav blod, dock syns inte det på bilden men han var nog den "läskigaste" utav dom som var där ikväll om jag måste välja...

Av Josefin Blomdahl - 27 oktober 2012 20:40

Hej, och ursäkta mig att jag inte har bloggat på några dagar men jag har fått den så kallade "bloggtorkan" men nu har jag Sportlov så då händer det lite grejer!

Idag har jag och Lina suttit och planerat den kommande veckan, ser bra och lovande ut, mycket bio och en massa skoj helt enkelt!

På måndag blir det nog Boda boo för oss, måste väl ta och boka det så att ni finns plats!

En till positiv sak, det är träning på lovet och dom hinner jag med trots biobesökena! Grymt!!

Jag och Lina är awesome på att planera helt enkelt! Till och med så duktiga att vi har räknat ut kostnaden för hela veckan och med den obegränsade matbudgeten (som vi kallar det, haha) så ligger vi på en sisådär 700 kr, haha!

Men hur ofta har man sportlov..?

Så själv ser jag fram emot veckan! Blir dock inte så mycket vila, hehe...men vad gör det så länge man har skoj?!

Vad ska ni göra på sportlovet?? Kommentera!

Nu blir det väl antagligen tv eller film för min del och sen händer det väl inte så mycket mer ikväll.

Här är min och Linas planering!

Vill bara påpeka att vi kom på efter, att dom där 450 kr kommer vi inte långt med eftersom vi hade obegränsad matbudget...haha! 

Av Josefin Blomdahl - 22 oktober 2012 16:21

Glömde ju att lägga upp ett inlägg igår som jag skulle skriva!
Efter tävlingen och allt så for vi förbi på dollar store och ni skulle sett va glad jag va när jag gick in där!
Dom hade fått in massa parfymer som var kopior utav dom lite dyrare märkena som tex. Chanel, Britney Spears, Amor, Ed Hardy, Escada osv...
Dom luktade precis lika som dom dyrare flaskorna men hade andra namn och det var lite skillnad på flaskorna fast det stog tom. att det var kopior på dom, haha!
Men i alla fall så kostade dom bara 50 kr! Fick lite beslutsångest att välja en utav dom då jag bara hade 70 kr på mig..men till slut kom jag fram till att det var Ed Hardy flaskan som fick följa med mig hem!
Köpte även två packet med avsminkningservetter eller typ ansiktstvätt eller vad man ska kalla det.
Alla som jag känner som har dom har tyckt att dom har varit bra så det är väl värt att testa för 10 kr packet.

Av Josefin Blomdahl - 21 oktober 2012 15:39

Av Josefin Blomdahl - 21 oktober 2012 09:17

Mot storsjöskolan! Mår piss som fan men här ska tävlas endå..!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards