jossefins

Alla inlägg under november 2012

Av Josefin Blomdahl - 30 november 2012 18:09

Nu känner jag mig riktigt duktig! :D
Har bakat, jag tror det vart fyra plåtar med pepparkakor! :)
Kan ju bara säga att julkänslan är på plats, helt klart!
Man måste ju ha pepparkakor till 1:a advent!!
Hembakade ska det va! Inte något köpt skit, det gäller degen också! :P
Knåpade ihop en liten julig bild på hela processen! ;)

Av Josefin Blomdahl - 29 november 2012 22:14

Nu tycker jag att alla tar och kollar in den här snubbens blogg ---> http://patriklindsjo.blogg.se/

Av Josefin Blomdahl - 29 november 2012 21:16

Ååhh..höll på att kolla igenom H&M's nya kollektion och hitta lite stuff som jag vill ha!
Svart + glitter & bling = Helrätt!
Någonting ska helt klart införskaffas!
Har lust med något snyggt till jul och nyår även om det inte händer något speciellt då.
Allt på bilden är ifrån H&M och varje plagg går under 300 kr ! :)

Av Josefin Blomdahl - 29 november 2012 20:29

Missade träningen idag, mår helt piss.
Har inte ätit på hela dagen så mår piss utav det också, vill inte veta vad det var i skolans järpar idag...D:
Marcus, om det är du som har smittat mig så, get lost!
Du har säkert smittat hela bunten det var därför det var så tomt idag på skolan.. :P
Men Aja, ska väl försöka få i mig nåt om det går.
Vill bara sova nuförtiden...
Somnar typ hela tiden, har lite sovmorgon imorrn i alla fall så.
Men aa, nu ska jag fortsätta med att deppa över allt, hej då!

Av Josefin Blomdahl - 28 november 2012 23:41

Ja dvs sängen!! :D
Nej men ärligt, fy satan vad man kan va trött ibland!
Somna på en gång när jag kom hem ifrån skolan idag typ efter 16 och vakna vid middagen och somna igen...bravo! Vart mycket plugg idag...
Känns ju härligt med engelska prov imorrn på det då! Fast, det ska nog gå endå.
Ska jag va ärlig? Jag pluggar aldrig...fy skäms på mig! Säger att jag ska plugga, somnar istället..D:
Men den taktiken vekar ju funka riktigt bra eftersom jag har höjt mig!
Så det blir nog att sova snart igen..haha! :P
Måste packa inför badet imorrn också, ingen lust med det alls...men är väl tvungen att visa fläsket för alla och plaska runt i bassängen som en anka.
Aja, som sagt nästa hållplats nu blir sängen och jag tänker inte kliva på nästa buss förens imorgon..! ;)

Av Josefin Blomdahl - 28 november 2012 14:23

Kör på lite nudlar nu innan luciaträningen! ;)

Av Josefin Blomdahl - 28 november 2012 12:57

Idag har vi ämnesdag här på skolan.
Det innebär att man får jobba med vilka ämnen man vill tex om man ligger efter i någonting så kan man ta igen det.
Jag har väl mest typ chillat, det ligger jag efter i haha :P
Nej men ska väl försöka få klart SO:n så jag får gå hem direkt efter lunchen på fredag, känns mer värt.
Sen är det ju engelska prov imorrn och på måndag ska NO uppsatsen vara klar sen är det NO prov på onsdag och HK prov på fredag...I'm okey! D:
Nej men seriöst! Lärare är verkligen sjukt bra på att planera..not!
Lägger alla prov och läxor en vecka innan betygen ska va satta, bra, verkligen jättebra! Så stolt över erat sätt att tänka på..!
Säger bara usch...

Av Josefin Blomdahl - 28 november 2012 02:00

Om du bara visste, för du vet inte.
Dra inga slutsatser, för du har aldrig frågat.
Han där borta är förmodligen bara min vän, så varför tolka det fel och hålla tyst?
Varför undvika, för du har fortfarande inte frågat.
Om du bara visste, skulle jag berätta sanningen.
Men sanningen är svår att börja på, så om du bara frågar, så ska du få veta...
Innerst inne vet du vem det är, om inte, så bara fråga...

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards