jossefins

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Josefin Blomdahl - 11 april 2013 03:23

Är helt utmattad, kan inte tänka längre så jag vette sjutton hur detta blir ..!?
Har suttit med HK uppgiften sedan jag kom hem och enda till klockan 22 och är fortfarande inte klar..
7 timmar och hälften kvar!! Kan ni förstå? Och dom tycker det är konstigt om man kommer försent och att man bara har sovit 2-3 timmar på natten..
Nej, nu är det bra! Skolan är bullshit..
Det endå dom vill är att ta kål på oss.
Jag menar, jag har ju liksom inte bara HK uppgiften som ska göras utan det är ju massa mer i andra ämnen, klart som fasen att man måste sitta uppe hela natten! Konstigt att man är trött under skoltiden? Nej!
Så nu är det bra! Känner mig frustrerad.
Är så trött så jag börjar inbilla mig en massa saker, tex. att lampan är tänd fast den är släckt och ja, det är sjukt! Med tanke på hur mörkt det faktiskt är här inne men det märks inte..
Nej fy, godnatt och hoppas att ni har det bättre! Tex. i skolbänken om ca 3 timmar...

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards