jossefins

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Josefin Blomdahl - 17 oktober 2014 23:33

Hejsan! Tänkte tipsa er alla om en sida som heter http://skyltmax.se
Där kan man beställa skyltar, allt ifrån namnskyltar till varning-för-skyltar, i både plast, trä, aluminium osv designa efter eget behag helt enkelt!
Som bloggare kan man få gratis skyltar upp till 115 kr inkl. moms (90 kr exkl. moms).
Jag tycker ni ska kika in på denna sida, ska själv beställa en "Här vaktar" skylt till en matte med hund, hoppas ni hittar något fint!

Av Josefin Blomdahl - 17 oktober 2014 00:16

Halloj på er! Lite halvdryg dag idag, har inte hänt så mycket....känns skönt att det är fredag imorgon ialf!
Fick mail idag om att klänningen jag hade beställt ej fanns i lager, vart riktigt besviken....
Fick dock ett sms med att jag kunde hämta ut mitt paket ifrån Henry Kole så det piggade ju upp något, det va då mina Jeffrey Campbell skor som hade kommit, är riktigt kär!!
Lite stora då jag beställde dom i min vanliga skostorlek men tänkte köpa geléinlägg så löser det sig! Dom har remmar som man spänner runt vristen så dom sitter fast så det blir nog super!!
Vad har ni hittat på idag?

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards