jossefins

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Josefin Blomdahl - 3 november 2012 17:23

Halloj! Hann aldrig skriva något inlägg igår då jag vart helt galen och började ladda ner massa julappar och roliga julspel, haha!
Satt med det vääääldigt länge...
Har helt enkelt en liten längtan till julen eller i alla fall tills december så man får bli barn och titta på julkalendern!
Ni kan ju knappast ha missat att det är Mysteriet på Greveholm som sänds som julkalender i år?
Jag hoppas det är lika bra eller till och med bättre än originalet fast så brukar det ju oftast inte vara, tyvärr...
Varför jag fick lite julanda just igår kväll var för att jag satt och slog in julklappar!
Köpte faktiskt dom första julklapparna igår, 5 stycken blev det!
Och ja Lina, om du läser det här så är faktiskt en utav dom till dig, hihi!
Det blir ju så stressigt om man ska köpa allt sen och då finns det bara tomtar och julpynt framme i butikerna, hur kul är det att få en tomte i julklapp? Njaa, riskfaktor där...
Men nu har jag i alla fall en julklapp vardera åt familjen + en till Lina då, men mer ska det bli helt klart!

(Hittade en app där man kunde styla om tomten, se så nöjd han blev! Haha!)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards