jossefins

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Josefin Blomdahl - 14 november 2012 13:23

Ursäkta att jag inte har bloggat på ett par dagar men nu har vi haft lite läxfria dagar så jag har passat på att roa mig lite, på låg nivå som att se på film men endå, haha!
Fast i måndags var jag faktiskt ute med Malin och Mathias och det var riktigt kul, haha!
Fast vi gick bara till typ Odensala men det var roligt endå, hehe.
Igår var det mest chill, hade typ ont överallt så träningen sög.
För det första så fick vi andra HPV sprutan igår och det känns fortfarande i armen, sen har jag halft ont i högra benet eftersom jag ramlade på GME, haha! Sen var jag typ inte på bra humör heller så det gick bara åt skogen då..
Men jaja, nu sitter jag i alla fall kvar på skolan med Julia och Mathilda, har ju lucia kl.15, precis på den enda dagen då vi slutar riktigt tidigt som kl.13
Men aa, ska nog ta och köpa mig något i fiket och fylla på med lite energi så man orkar med!
Funderar även på att fortsätta med broderiet så det blir klart någon gång..!
Men vi höres!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards