jossefins

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Josefin Blomdahl - 2 juli 2013 03:11

Tjena! Hade sista jobbdagen idag, skönt! Ett jobb klart och lite extra klirr i kassan är ju inte helt fel, eller? ;)
Nu drar det även igång något här i staden som heter storsjöcupen.
Det är en stor fotbollsturnering som pågår nästan i en vecka och deltar gör lag ifrån flera olika länder.
Har jag inte fel så är det i alla fall en utav Sveriges största fotbollsturneringar med cirka 320 lag som deltar, kan va mer tom.
Det är väldigt stort för vår lilla stad!
Det är även roligt för dom som inte ens är så himla insatta i fotboll haha!
Dom har även ett cupdisco på onsdag och torsdag kväll, det brukar vara smokat med folk där! Man får nästan kliva varandra på tårna för att få plats!
Förra året så var det första gången som alla var välkomna att delta på discot, åren innan har endast deltagare i själva cupen fått kommit in.
Cupdeltagare går in gratis med sitt band som dom har för att visa att dom är en utav spelarna, för resterande kostar det 50:- per kväll ;)
Så det ska bli najs! Klart man ska gå!
Är invigning imorrn på kvällen men det är även matcher på dagen så ska nog dra iväg och kolla lite på sportfältet imorrn, dom har ju så mycket mer på sportfältet än bara fotboll under storsjöcupen, så det är fett najs! ;)
Men tjingeling så länge rååå! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards