jossefins

Alla inlägg den 5 juli 2013

Ni

Av Josefin Blomdahl - 5 juli 2013 15:08

Av Josefin Blomdahl - 5 juli 2013 02:25

Dansa. Hoppa. Dansa. Pausa. Dansa. Vatten. Luft. Dansa. Replay.

Det är ungefär så det går till på storsjöcupen discot, 2 dagar i rad har jag varit på det nu, det var najs!
Va dock inte så pepp på att gå idag men det ändrades ganska så snabbt när man kom dit och fick höra musiken.
Många favoriter spelades, det gillas!
2 dagar kvar utav kvarts och semifinaler och såklart, även själva finalerna!
Det är dock något som jag kommer att missa då jag far till mitt paradis utan täckning tidigt imorgon bitti, mer fest ska det bli helt enkelt!
Vill även passa på och tacka för kvällen/kvällarna och även dagarna på sportfältet, självklart vet ni själva vilka ni är, tack!

Dom körde även skumparty utomhus!
Dock är bilden ovan tagen när allt var slut, men ni ser ju allt skum! Och titta bara nedanför hur man kan se ut efteråt!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards