jossefins

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Josefin Blomdahl - 4 januari 2013 18:15

Igår var jag på The Hobbit! Riktigt bra film faktiskt, 3D'n höjde filmen till något bättre ;)
Hann ju inte uppdatera om det igår då jag somna med huvudet på datorn och vakna mitt i natten, hade ingen ork då.
Men i alla fall, filmen är sjukt sevärd, särskilt i 3D :)
Innan The Hobbit så hade jag varit hos tandläkaren och lagat en spricka som min förra tandläkare orsakat..
Sjukt kul att bedövningen inte tog så dom fick ta ännu mera bedövning men det hjälpte typ inte..eller jo! Två timmar efter att jag varit hos tandläkaren så tog bedövningen väldigt bra, kunde inte prata normalt ens..
Men i alla fall så vart jag klar hos tandläkaren vid halv tre, tre så jag bestämde mig för att gå ner på stan ett tag istället för att gå hem då filmen började fem.
Det vart lite shopping, mötte även upp Lina på stan eftersom det var vi som skulle gå på bion.
Men det vart då ett par vantar som jag hade tänkt köpa förut men då glömde jag bort det, men nu är dom köpta!
Sen var jag tvungen att handla lite på The Bodyshop också... :')
Ååhh vad jag älskar deras produkter!<3
Inte nog med att dom är bra för miljön osv utan dom luktar ju fantastiskt gott också!!
Det är verkligen värt pengarna!! ;)
Det vart i alla fall en Bodybutter som dom har plockat bort under en längre tid så när jag skulle köpa den förut så fanns den inte...gissa om jag blev glad igår när jag gick in dit och såg att dom hade den?! Det är i alla fall hallon lukt på den och den luktar asgott!!
Sen kunde jag inte låta bli duschcrémen med lukt utav grönt äpple..sommarkänsla på den säger jag bara!!<3
Så det var det jag handlade, lite snabbshopping, ska nog se om jag får med mig någon på stan imorrn också.
Men det var i alla fall det som hände igår, nu ska jag återgå till finbesöket ;)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards