jossefins

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Josefin Blomdahl - 12 januari 2013 22:54

Hej och förlåt så hemskt mycket att jag inte har bloggat på över en vecka men livet kom emellan ;)
Nej men allvarligt, det har hänt ganska mycket den här veckan...både bra och dåliga saker men det hör till livet! :)
Tänker inte gå in på några detaljer som har skett under varje dag för då skulle det bli ett sjukligt långt inlägg..!
Kan ju i alla fall säga att jag har umgåtts ganska mycket med min kvinna, Mathilda! Vi hade ju inte träffats typ någonting under hela jullovet så..det är en fördel med skolan, man får umgås med sina vänner varje dag i några timmar ;)
Just nu tar jag det väldigt chill i alla fall, tänkte dra igång datorn och se på lite program som man har missat under veckans gång :)
Så ni får ha det så bra och så kan jag påminna er om att jag inte har slutat blogga även om det skulle bli långa uppehåll, skulle jag göra det skulle jag i alla fall skriva det..<3

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards