jossefins

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Josefin Blomdahl - 7 januari 2013 22:30

Hej, hej hemskt mycket hej! ;)
Nej men usch va trött jag är!! Har ju dygnat nu så inatt kan jag nog sova i alla fall.. :)
Idag var det första skoldagen! För att vara första dagen efter lovet så var det inte direkt en snäll första dag...har redan fått läxa i franskan! D:
Aja, dagen på skolan såg precis likadant ut som en vanlig måndag innan lovet..
Men efter skolan följde jag med Mathilda ner på stan, vi skulle möta upp en som kallas för kinke.
Vi kikade lite på stan och det vart även lite shopping.
Sen kom även Mathias in till stan, då vart det käk! Var sjukt hungrig då.. :P
För mig vart det i alla fall en stickad tröja, det vart det för Mathilda också så imorrn ska vi nog ta och leka tvillingar ;)
Blev även ett nagellack, en parfym och en rengöringskräm + en ansiktskräm ifrån samma serie.
Men nu är jag så sjukt trött efter att jag har dygnat på en skoldag så jag ska nog ta och göra en tidig kväll här så att jag får sova, så puss och godnatt på er! <3

Av Josefin Blomdahl - 7 januari 2013 04:44

Hej, hej!
Nu blir det ett typiskt nattinlägg a la Josse!
Men ärligt, är det något jag hatar så är det sömnproblem..! Inte nog med det utan skolan börjar ju om några timmar och jag kan inte somna..har verkligen försökt men det går inte! :(
Det här skulle ju bli en bra start men jag vet inte ja om det är någon bra start att vara trött och le första skoldagen..
Förlåt för sämst uppdatering men det har ju inte hänt något särskilt direkt, har försökt att vila och ta det lugnt för att sedan satsa på den nya terminen!
Men igår (lördag då..) var jag i alla fall på stan med Mathias, kom ner ganska sent så det vart väl mest chill då.
Måste ner på stan nå mer, känner mig så rik just nu!
Nä men, när man har pengar finns det inget att köpa och tvärt om...så är det!
Vet inte vad jag ska skriva mer, mest lite tidsfördriv, ska väl försöka sova dom 2 sista timmarna som är kvar innan jag måste upp igen...såå jaa, godnatt! <3

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards