jossefins

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Josefin Blomdahl - 11 mars 2013 01:53

Hej hå alla glada! :)
Nu ska jag tala om för er att jag har byggt mina naglar, jomenvisstsörru !
Med tanke på att det var första gången så vart det rätt okej, dock inte jättenöjd men det får duga!
Vi får se hur länge det tänkte sitta kvar också ;)
Om ni skulle få för er att testa detta så följer det självklart med instruktioner!
Så det är bara att följa dom och göra sitt bästa utefter dom ;)
Jag avslutade i alla fall med ett genomskinligt lack ifrån depend bara för att få en "torrare" yta, självklart behöver man inte det om man inte vill.
Dock skulle man kunna lägga på ett top coat istället bara för att få en annan yta på det yttersta lagret.
Men Aja, här får ni i alla fall resultatet på ena handen, den jag vart mest nöjd med haha :P

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards