jossefins

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Josefin Blomdahl - 12 mars 2013 23:26

Yes, yes! Som rubriken lyder så har vår skola haft friluftsdag idag!
Själv orkade jag inte välja något som skidor, skridskor eller spark, så jag valde att gå!
Det innebar att man skulle gå en lång sträcka ifrån Badhusparken och sedan via Frösö strand nästan enda bort till Härke för att sedan ta isvägen tillbaks till Badhusparken.
Ni som bor här vet vilken eländig sträcka det skulle ha varit.
Vi gjorde istället såhär att vi svängde av redan vid vallsundsbron och tog isvägen tillbaks redan där, vi sa att vi inte hade fattat rätt och dom kunde inte tvinga oss att gå tillbaks så det slapp vi! ;)
Väl tillbaks på skolan (dom som gick skulle tillbaks till skolan) fick vi ett uppdrag.
Uppdraget var att på en grupp om 3 stycken ta en oväntad bild MEN, du fick inte ta den vart du ville utan du hade några alternativ så vi valde att gå till statyn utanför rådhuset.
Där klädde vi på statyn och satt oss och fikade under statyn, det var väl oväntat!? ;)
Aja, sen fick vi sluta och då var väl klockan bara runt 12-13 tiden så det var riktigt najs!
Imorrn blir det en lång dag så då blir det tom middag på skolan, men mer om det då ! ;)
Har även haft träning idag, då kom det där hemska, - Dags för gruppbild!
Oh yeah! Eller hur var det nu ? Lär ju se ut som ett troll på bilden med tanke på att gruppbilden togs efter träningen och det känns ju väldigt bra att den kommer läggas ut på hemsidan och att alla kan Googla fram den..njaa, tveksamt där alltså!
Diggar dock min och Veras racketpose som vi gjorde på bilden ;)
Men ha det bäst!! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards