jossefins

Alla inlägg under november 2012

Av Josefin Blomdahl - 18 november 2012 19:12

Fick aldrig upp något inlägg förut men nu är vi i alla fall påväg hem!
Eller ja just nu är vi väl snart hemma, vi har ju åkte ett antal timmar vi for ju runt 15-15.30 tiden någon gång.
Vart att käka på MAX idag på hemfärden också, det gick inte så bra för oss Bostoniter...
Det började med att en välte ut en Lyxshake, sedan spillde en ner brallorna med dressing och vi andra rånade dom på servetter i huvud taget, haha!
Det var tur att dom stog ut i alla fall!
Men som sagt är vi ju närmare bestämt hemma snart.
Och hur gick det då total i helgen?
Det ser ni på bilden, pris för både singeln och dubbeln, känns härligt trots lite sömn pga nattens bravader..!

Av Josefin Blomdahl - 18 november 2012 11:39

Det hände en så sjuk sak inatt så jag vet att det är svårt att tro på men faktum är att det är sant, och det är sjukt!
Det var nästan som att var med i en skräckfilm!
Vaknade ca 03.27 av att det var vatten som forsade som bara den.
Jag tände upp mobilen och ser att Olga har vaknat bredvid och ser väldigt förvånad ut, vår konversation började.
Jag: -Vad är det som låter..?
Olga: -Det är nog grannarna..
*Vi båda sitter och lyssnar och efter ett tag..*
Jag: -Nej, asså det kan inte vara grannarna det låter som att det kommer här ifrån...det är typ översvämning! Jag måste gå och kolla så inte hela badrummet är som en stor pool..!

Jag går till badrummet, dörren är öppen, ljuset är släckt och mycket riktigt kommer det därifrån.
Jag tänder ljuset ganska snabbt och ser en man som sitter i badkaret.
Jag släcker ljuset snabbt igen, stänger dörren och springer ut till Olga och Sara som vaknar utav att jag kommer.

Jag: -Jag sitter en man i badkaret...*viskar det*
Sara: -Men va? Är du seriös??!
Olga: *Springer ut till korridoren*
Sara: -Kolla om personalen är här!
Olga: -Jaaa..!

*Olga springer till personaldisken i entrén och har typ panik*

Personalen: -Hej!
*Ser sedan vilken panik Olga har och ser lite orolig ut..*
Olga: -Alltså det sitter en man i vårat badkar...
Personalen: -Va..?!

Personalen eller tjejen rättare sagt följer med till vårt rum, öppnar badrummet, tänder lampan och där sitter han i badkaret.

Personalen: -Du måste gå nu, det här är inte ditt rum, bor du på hotellet?
*Mannen sjukt chockad och lite halft berusad men det hade börjat lugna sig..*
Mannen: -Va ?! Är du seriös ??!
Personalen: -Ja, det är några tjejer som bor här och dom är ganska rädda..!
Mannen: -Oj...ja det förstår jag..!

Personaltjejen går ut och pratar lite med oss medans mannen klär på sig osv...
Personalen: -Ni måste verkligen låsa dörren särskilt nu när det är helg.
Jag har jobbat här i över 10 år men jag har aldrig varit med om något liknande!
Visst har väl folk gått till fel rum men aldrig har någon börjat duscha i någon annans rum..!

Så vi har i alla fall lärt oss en läxa utav natten, kolla alltid om dörren är låst, annars kanske man vaknar med en man i badkaret, haha!
Efter detta var det väldigt svårt att somna och ännu svårare att försöka sluta prata om det.
Vi låg och prata om det till enda över 05...
Det sjukaste var ju att Sandra sov och vaknade inte..!
Och btw, det enda han lämna kvar var en tändare..!

Av Josefin Blomdahl - 18 november 2012 00:43

Ååhh..jag bara älskar att det här hotellet hade pool och bastu och massa annat skoj!
Nu blir det sista natten sen är det över för den här gången.
Har ju i alla fall en sak att längta efter, hotellfrukosten!
En sak som dock alltid är så typiskt att jag får alltid så jäkla ont i magen utav hotellfrukostar...
Alltså det spelar ingen roll om jag bara tar en macka, samma sak hela tiden, hatar det!
Men imorrn tänker jag faktiskt skita i det precis som jag gjorde idag, dom hade ju så mycket gott, haha!
Får även lite sovmorgon, har första matchen 10.30 om jag inte minns helt fel, men jag måste ju packa också såklart!
Men nu ska jag bara fortsätta att Chilla och ta det lugnt i min najsiga säng!

Av Josefin Blomdahl - 17 november 2012 16:53

Då var man tillbaks på hotellet!
Fick ju lite tjall på GPS:n men jag hitta ju till slut..!
Är vidare till semifinal imorrn, vann alltså mina matcher idag!
Just nu väntar jag på att Sandra ska komma tillbaks så vi kan sticka ner till poolen!
Sen får vi väl se vad som händer ikväll och vart vi ska käka.
Men nu ska jag bara Chilla..!

Av Josefin Blomdahl - 17 november 2012 10:06

A nu sitter jag här i Glada Hudik i någon hall och har spelat första matchen.
Var så jäkla nervös så jag stog och skakade, jag brukar oftast inte vara nervös men det blir väl så när man spelar mixed med någon man aldrig har träffat förut...
Gjorde alltså bort mig något, nån serv i nätet, ett par missade bollar men det blev även några fullträffar som jag blev jäkligt nöjd över!
Andra setet gick dock mycket bättre och det var så nära att det skulle bli en tresetare då det kom en lång boll som kunde räkna ut skulle gå utanför planen, men nej den landa på linjen..!
Men nu väntas singel spel 10.40, jag hoppas det går lite bättre och att nervositeten släpper, då är det ju endå bara jag på min planhalva så då är det jag som är bossen, härligt!
Men som sagt, vi får se hur det går!
Uppdaterar senare idag och checkar av läget eftersom!

Av Josefin Blomdahl - 16 november 2012 20:07

Det är ju trots allt fredag och jag har ju faktiskt ätit middag och vi skulle in på MAX så det blev en lyxshake!

Av Josefin Blomdahl - 16 november 2012 17:15

Som rubriken lyder, mot Hudiksvall!
Har precis packat in mig i bilen och börjat rulla!
Vart lite stressigt på slutet, sa ju att jag skulle packa igår men nej, det gjorde jag för ca 1 timme sen och upptäckte att schampot var slut..
Mot affären då och sedan skulle man käka på cupen..!
Bussen åkte 17 och jag kom dit typ 3 minuter i...men jag hann ju i alla fall!
Nu tycker jag att alla får vara sociala mot mig och skriva på kik: ejosblo2
Tycker även att dom som har mitt numer kan slänga iväg ett sms!
Aja, uppdaterar lite mer senare, C YA!

(Aa, jag gillar camwow, haha!)

NO

Av Josefin Blomdahl - 16 november 2012 10:08

Kul med NO!
Eller hur var det nu igen..?

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards