jossefins

Alla inlägg under november 2012

Av Josefin Blomdahl - 24 november 2012 22:48

Aa, har ju tävlat idag, gick väl hyfsat.
Kom 2:a i dubbeln och 2:a i singeln så det är väl helt okej.
Har haft så jäkla ont i ryggen idag, eller jag har det fortfarande, tror jag måste gå till någon ryggknäckare.. :(
Kunde seriöst inte böja mig ner förut idag på dubbeln...
Men i alla fall när jag kom hem och hade käkat och allt så hade mamma gjort iordning ett litet hemma spa! :D
Säger tack till det, behövdes verkligen! :)
Det vart ett varmt bad med en rengörande ansiktsmask och en Ipren på det för ryggen.
Måste verkligen få rekommendera en ansiktsmask som är köpt på kicks för 20 kr med fudge doft, den är sjukt bra och rengör på djupet samtidigt som den värmer och den räcker fler än en gång! :)
Men aa, just nu tar jag det bara lugnt och Chillar framför TV:n, och sorry Tyson bubben men filten är min nu, haha! ;)

Av Josefin Blomdahl - 23 november 2012 22:41

Okej ärligt, nu kan jag inte hålla mig längre!
Jag tänker faktiskt börja med smileysar i mina inlägg nu, det blir så tråkigt annars... :(
Hej hoppsan! Där kom den första och här den andra :P Haha!
Nej men, för övrigt har jag blivit (eller har varit väldigt länge nu) totalt förälskad i en app som herr PE-fotolr.
Det är en app som man kan redigera sina bilder i, allt ifrån att dom ser äkta och underbara ut till lite mer fantasy och riktigt häftiga bilder!
Ni får ett smakprov här på några bilder som är mer åt fantasy hållet men jag älskar verkligen resultatena! :D

Av Josefin Blomdahl - 22 november 2012 02:09

Nej men allvarligt, haha!
Jag har tävling på lördag och ska sitta "ensam" i hallen, okej jag har väl mina klubbmedlemmar där men det hade varit kul om någon ville joina mig i hallen.
Kommer ju va där ifrån ca 9-10 tiden enda till 16 tiden så det blir ju kinda ensamt...
Så ja, säg till så blir jag glad, ni får faktiskt en smiley nu :') .

Av Josefin Blomdahl - 21 november 2012 20:34

Idag har vi ju varit på öppet hus igen men den här gången var vi och kollade på Wargen och PC.
Började med teknik på Wargen, kollade igenom alla inriktningar där, sedan gick jag vidare till humanistiska, inte för att jag ska gå det utan för att jag skulle träffa Lina, haha.
I alla fall så följde jag med Lina upp på det programmet och fick fika och sedan fick man lära sig lite kinesiska så nu får ni passa er för en blivande kines..!
Nej, men sedan träffade jag på Julia så vi gick upp på PC.
Började med att vi tappa bort oss på en gång och hamnade hos rektorerna, great...
Sedan gick vi i alla fall till hantverksprogrammet och fick manikyr, najs!
Vi tappade nog bort oss ett antal gånger till efter det men då hamnade vi på bygg, vad gjorde vi där egentligen ? Haha!
Aa, men sen hamna vi på Hotell och turism linjen och där tävlade vi och hade skoj!
Jag vann såklart första tävlingen då man skulle duka, så känn dig ägd Julia!
Men sen skulle man bädda, det gick väl sådär, jag hade i alla fall rätt med täcket, haaa...!
Efter det gick vi typ tillbaks till skolan och gick på lucia grejset.
Efter det gick jag tillbaks till PC och mötte upp Mathias för att ta bussen till stan, vi hamna på donken, standard för alla...
Sen träffa vi på Malin och skulle hjälpa henne att växla pengar, det gick inte så bra...haha!
Men sen tog ja väl bussen hem, hade tur som fick åka på min biljett som hade gått ut, hade väl fått gått annars, det var ju endå bara 3 minuter såå...
Nu har jag hamnat här, ingen aning om vad jag ska göra nu faktiskt...
Så jag ska väl fortsätta med att göra ingenting jaoo!

Av Josefin Blomdahl - 20 november 2012 12:14

Nu har jag ett litet bloggerbjudande till alla mina läsare!
Det finns en sida som heter members.com där man får 70% avdraget från det originala priset, tex har dom nu äkta Jeffrey Campbell skor för endast 800 kr!
Det finns mycket olika märken osv men det bästa är att sidan är för både killar och tjejer!
Nu till mitt erbjudande, om ni skriver er e-post i en kommentar eller skickar ett mail till mig på: ejosblo2@live.se så fixar jag 50 kr till alla som blir nya medlemmar!
Ni kommer då få ett mail tillbaka till e-posten som ni angett, men kom ihåg, ni måste bli medlemmar med e-post adressen som ni angett för annars får ni inte 50 kr att spendera gratis!
Så skynda på så kan ni shoppa snygga märkeskläder och prylar och endast betala 30% av det originala priset!<3

Av Josefin Blomdahl - 20 november 2012 00:43

Som rubriken lyder, så lyder min teori.
"Mår du skit, så träna"
Det hjälper i alla fall för mig, att spoila tankarna, fokusera på det man gör, att tänka framåt.
Hade behövt ett badmintonracket i handen nu, gått ut på planen för att krossa, ta ut all ilska på bollen och på motståndaren.
Antar att jag får vänta till imorrn..

Av Josefin Blomdahl - 19 november 2012 01:03

Insåg nu att bilden aldrig kom upp i förra inlägget så här kommer den!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards