jossefins

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefin Blomdahl - 2 januari 2013 06:22

Hej och ett sent gott nytt år, igen!
Jag hoppas alla fick ett bra nyårsfirande för det fick i alla fall jag! :)
Varför jag inte har bloggat på typ två dagar är för att jag har försökt att vara lite social, försökt..
Så det vart inget bloggande då! ;)
Min nyårsafton tillbringade jag hos Mathias med Jessica, Bäm och Alex, vi hade skjukt roligt! :D
Vi kollade bl.a på en klassiker som gick på tv:n, Sunes sommar! Vem älskar inte dom filmerna liksom?! ;)
Sen vart det självklart en och en annan skål både före och efter 00 slaget ;)
Sen skämde jag ju ut mig lite...vi skulle spela cod, själv fatta man ju ingenting utan sköt bara hej vilt!
Ååhh...någon måste verkligen ta och lära mig lite tvspel! ;)
Sen måste jag ju påpeka att jag och Jessica verkligen tycker om att bildrape'a folks telefoner så jag hoppas du fick lite fina bilder Alex, kanske du fick några fina du också, Mathias? ;)
Vi gick nog och la oss vid 04 tiden någon gång, vi var nog lite högljudda så vi var tvungna att sova, haha! :P
Lite awkward momment vart det i alla fall när vi tjejer vakna först och inte visste om vi tordes väcka boysen som snarka på för fulla muggar!
Så vi gick väl upp vid typ 12.30 och visste inte vad vi skulle göra så då Chilla vi på i soffan tills dom vakna, det tog faktiskt ett bra tag...
Men aa, sen stack vi hem till Jessica och käkade thaimat, det var najs!! ;)
Eftersom jag inte var hemma på nyår så hade vi lite extra firande här hemma så då vart det tre rätters när jag kom hem.
Vill inte göra det här inlägget för långt så jag tänkte slänga in lite fler senare istället om lite nyårslöften osv..
Nu ska jag faktiskt sova! Hej hå, mitt på morgonskvisten säger jag istället godnatt! Och btw, tack alla för nyårsfirandet! Det får vi göra om, fast vi behöver ju inte vänta ett helt år tills vi kör nästa gång..! ;)
Så godnatt alla barn, gran i håret! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards