jossefins

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 17 oktober 2012 22:00

Tjohej! Blev inget bloggande igår då jag inte hann med eftersom jag hade både träning och pluggande, sådant går faktiskt före!
Just nu har jag blivit klar med mitt SO hemprov som ska in på fredag så då kan jag koncentrera mig på att plugga till engelska provet som också är på fredag.!
Kan även passa på att säga att mina design "drömmar" gick i krasch, snön kom nämligen igår..
Hur är det för er? Har snön kommit än eller har ni fortfarande kvar höstvädret? Kommentera!
Dock har jag nu en annan idé när det har kommit lite mera snö, då ska jag fixa designen!
Funderar på om man ska ha någe kvällsfika innan man går och lägger sig, kanske lite fil skulle vara nåt..?
Aja, har väl inte så mycket mer att säga just nu såå..hej hopp!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards