jossefins

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 2 oktober 2012 23:01

Har haft anslutningsfel hela dagen så har inte kunnat logga in och bloggat och tydligen så har man inte kunnat läsa bloggen heller...men det verkar ju vara fixat nu i alla fall!
Och vad har jag gjort idag? Jo, suttit på skolan instängd i ett klassrum inperencip hela dagen...
Har försökt mig på någon NO "läxa" som vi fick, fattar inte ett piss...
Kanske inte konstigt när man inte kan förklara innan man delar ut något som man har snott ifrån internet..
Men jaja, träning har jag haft idag också, det gick väl bra antar jag.
Börjar dra ihop sig för tävling nu snart, nästa helg då gäller det!
Men nu blir det väl en dusch och sen till att lägga sig.
Har ju jogging imorrn på schemat som första lektion..kul, kul!
Eller hur var det nu igen...?!
Men jaao, ha det så bra så länge då!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards