jossefins

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 7 oktober 2012 02:24

Heej!! Sry för att jag inte har bloggat på typ 2 dagar men jag har haft ganska fullt upp med att vara hundvakt åt bästaste sötnosen Tyson!
Det vart ju så att jag sov över hos min brorsa ifrån fredag till lördagen och hade då en hel lägenhet för mig själv.
Jag hade en stor dubbelsäng som jag verkligen vräkte ut mig i! Det var så himla härligt!!
Vart ju tvungen att städa och dammsuga eftersom man hade med ett busfrö att göra!
Fast idag har vi mest sovit med tanke på att vädret verkligen var utkast!
Men vi hann ju även med lite bus och promenader även fast vädret inte var på topp.
Men nu är jag hemma igen eftersom brorsan kom hem för ett tag sen, så ikväll blir det till att sova i den lilla vanliga sängen!
Imorrn blir det väl förmodligen plugg hela dagen + uppfräschning för jag orkar inte pallra mig in i någon dusch nu...
Får se om man hinner iväg en sväng och spela badminton, sen måste man ju såklart se på Solsidan säsong 3 som har premiär imorrn!!
Det kan ju ingen ha missat, eller hur..?
Men nu ska jag nog ta och sova, är lagomt så trött efter helgens bestyr.
Så godnatt på er där ute så höres vi!

(Angående svaren på läsarfrågorna, ta't lugnt det kommer! Men nu har jag sådär fullt upp i 2 veckor med prov, läxor + träningar varje dag, så det kommer när det kommer men jag lovar i alla fall att någon gång framöver, helst så snarast som möjligt dyker dom upp!!)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards