jossefins

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 5 oktober 2012 01:02

Nu är jag hemma ifrån kvällen dansa pausa party!!!
Det var helt psyyykkk ju!!
Jag kom dig ungefär en halvtimme efter att allt hade börjat och det var verkligen dööötrist!! Ingen rörde på sig och shakade loss..!
När det är sånt här tycker jag faktiskt att man får släppa löss och bli hur galen som helst, så det var precis det jag gjorde!
Får jag säga det själv så tyckte jag faktiskt att jag både startade och slutade festen och fick igång alla!
Det är viktigt med en grym entré så jag bokstavligt talat dansade in och strunta i allt och alla, man får tänka lite yolo!
Faktum är att det i slutändan inte är ett dugg pinsamt utan tvärt om, du kommer få sjukt mycket cred om du vågar släppa löss och bara vara helt galen!
Så jag började dansa medans alla stog stilla men till slut fick jag upp alla på dansgolvet och det är jag stolt över!
Sen kom ju Alina och då blev väl dom flesta ganska galna men efter det så avtog det igen.
Nu var det min tur att dra igång det igen så jag hoppade faktiskt upp på scenen och körde ett glädjevrål men sen hoppa jag ner igen.
Men efter ett tag fick jag nog av att alla stog stilla så jag klev upp på scenen igen till "Dansa kudoro" och dansa, och dansa och till slut vågade ju dom flesta bli helt galna så jag fick upp några på scenen med mig.
Det var helt galet och jag kände mig så himla stolt för hade jag inte gått upp på scenen så hade ingen annan heller gjort det, och det känns så bra att folk vågade pga att jag kan va helt galen!
Så till slut hade jag ganska många okända sköna människor med mig på scenen som vågade!
Men sen efter det var det ju tydligen slut men då måste jag få säga att jag avsluta allt jävligt bra och ni ska veta att jag är så stolta över er som faktiskt vågade komma upp till mig på scenen!! Kärlek och respekt till er asså!!
Men nu har man sjukt ont i benen men det är så värt det, så himla värt det!!
Och btw, tack till alla gulliga okända människor som gav mig komplimanger efteråt, ni ska veta hur mycket sådant faktisk betyder!!
Särskilt när man gör något galet och man får veta att det är uppskattat, så kärlek till er också!!!
Blev ett sjukt långt inlägg så kärlek till er som har läst hela och jag hoppas ni vågar vara er själva och göra lite galna saker ibland och bara släppa loss!!
Såå...puss och hej ifrån en trött tjej!!


(Ååhh just det! Några av mina vänner filma och tog kort på allt galet jag gjorde så när dom har skickat det till mig så ska jag försöka knåpa ihop en film åt er, även bevis på att jag är helt awesome och galen!!)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards