jossefins

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 14 oktober 2012 23:19

Okej, igår somnade jag väldigt tidigt och vaknade sent idag så det har inte blivit något bloggande.
Men idag har jag varit nere och tittat på postkodlotteriet som körde grannyra så man lär väl vara med på tv på fredag då, haha!
Så ja, håll utkik efter min toppluva med tofs, hehe..!
Sen vart det hem och Chilla, det var så kallt ute så det blev ett varmt bad och ansiktsmask innan Solsidan började.
Sen har det fortsatt med chill, blev lite lördag idag istället med tanke på hur trött man var igår.
Snart blir det väl till att lägga sig och vila ut riktigt innan man ska upp tidigt och gå till skolan.
Så tack och hej ifrån mig!
(Hittade även Ida som var Crew på grannyran, najs!)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards