jossefins

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 3 oktober 2012 22:44

Idag slutade vi ju tidigt, redan kl.13 .
Eftersom vi har lucia träning kl.15 brukar vi sitta kvar efter skolan och typ göra läxor osv..
Men idag for jag till frisören direkt efter att vi slutade, Anton hänkade på också.
Jag skulle köpa färg för att tona håret medans Anton beställde klipptid!
Men efter det for jag tillbaks till skolan och väntade på att klockan skulle ticka..!
Vart väl klar på skolan runt kl.16 så då drog jag hem.
Väl hemma vart det till att tona håret för första gången!
Fick även besök utav brorsan och Tyson!
Ska ju vara hundvakt i helgen så då får jag både Tyson och en lägenhet alldeles för mig själv, haha!
Har även fått tillbaka halsontet så det vart en kopp varm choklad nu på kvällningen.
Men nu blir det väl att lägga sig om ett tag och vila ut och peppa till imorgon! Och vad som händer imorrn får ni reda på då, men skoj ska det bli!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards