jossefins

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Josefin Blomdahl - 1 oktober 2012 23:03

Tjääna på er!

Idag har vart en väldigt lugn dag, utan läxor och bara slapp!

Fick sluta 40 minuter tidigare idag som kompensation för "På flykt" som vi hade förut.

Har även varit och pratat med Alice, vår syo angående gymnasieval osv..

När jag kom hem idag tog jag mig även tid att flytta över alla bilder ifrån min IPhone till datorn och det var ju över 1000 bilder, snarare 1500...det tog en jäkla tid men det var värt det!

Passade även på att uppdatera IPhonen till ios6 eftersom jag hade utrymme för det, så nu är den så gott som ny!

Har även glott igenom en massa program som jag har missat nu när jag endå hade datorn på, det vart även "Underbart är kort" som gick på 4:an kl.21 .

Just nu funderar jag på vad jag ska göra, kanske gå och lägga mig eller se något program till möjligen ?


Btw, angående "Frågestunden" här på bloggen så har ni ett tag till på er!

Ni kan kommentera er fråga på vilket inlägg ni vill för så länge jag ser att det är en fråga så hamnar den med på svarslistan för Frågestunden.

Förmodligen kommer svaren upp på fredag eller lördag så kommentera och ställ frågor som nå galningar!!

Annars får ni väl ha en fortsatt trevlig vecka och dagens outfit bjuder jag på!

 


*Converse tröja, Turkiet

*Svarta leggins, Gina tricot

*Vita converse skor, Turkiet



Av Josefin Blomdahl - 1 oktober 2012 02:31

Tänkte bara tipsa om en trend som startade redan förra vintern men som håller i sig både nu i höst och i vinter nämligen, tofsmössan!
Tofsmössan finns nu mera i många färger, stor tofs eller liten tofs, tvåfärgad eller enfärgad osv...
Själv har jag den vita mössan med en mer "djurisk" färg på tofsen, det är dock inte utav äkta päls eller djurhår!
Gina tricot har nu lanserat mössorna med stora tofsar, enfärgade och med ett härligt pris!!
Mössorna går på 99:- styck och finns i fina höstfärger som även passar nu i vinter!
Så varför inte ta en sväng förbi där och inhandla en trendhållare som är både snygg och varm?

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards