jossefins

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 6 februari 2013 13:51

Då var det klart! NP i svenska, B-delen med läsförståelsen.
Det var faktiskt helt okej, inte så svårt som man trodde, onödigt nervös helt enkelt :P
Vi fick 1 timme på oss att läsa igenom häftet och sen hade vi en kvarts rast.
Sedan när vi kom in igen så fick vi svarshäftet och yttligare ca 140-160 minuter på oss att svara på alla frågor.
Det var ju i alla fall inte helt fel med lite choklad och cola där inne, man blev ju lite piggare då också ;)
På fredag tänker jag ladda upp med ännu mera gott, då väntar uppsatsskrivandet och då har man ca 240 minuter på sig att skriva och då får man ju ha datorn också, varför slösa på handstilen då? ;)
Men just nu så sitter jag och väntar på påskrocksträningen, precis som på en vanlig onsdag då, enda dagen då man slutar så tidigt som kl.13 då måste man sitta kvar och vänta till kl.15 för att sedan vara kvar yttligare en timme till runt kl.16...lite halvdrygt om jag får säga det själv..
Men det är bara att bita ihop! Man kan ju lika gärna passa på att göra alla läxor här på skolan isåfall :P
Men tjo svejs här får ni en bild sen NP rasten! ;)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards