jossefins

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 25 februari 2013 22:09

Men tjenare vänner och ovänner!
Är det en vanlig dag idag? Ja faktiskt, en hemsk vanlig måndag med undantag att jag fyller år dock, 16 bast! ;)
Jomen visst! Härlig, härligt, äldre och äldre och snart har man rynkor, eller ? :P
Nej då men, japp!
Fick egentligen inga presenter idag, eller i alla fall inte utav mamma och pappa, fick bara pengar, dock ska jag få en annan sak som kostar en del den här veckan men det är en hemlis än så länge... ;)
Fick en fet klocka utav brorsan, It's a sign, Isn't It? Dags att börja om ifrån början och ta sig till olika platser i tid :P
Fick även besök utav Lina en snabbis, det var verkligen en snabbis! Jag insistera med tårta men nej, hon hade icke tid, haha! :P
Av Lina fick jag en Bodylotion och en duschcréme ifrån en utav H&M's kollektioner som jag hade påbörjat lite smått med förut genom att köpa en parfym, dom luktar verkligen asgott!!
Bodylotionen var ifrån den "rosa" kollektionen som heter "Candy Pink" och duschcrémen var ifrån den "gröna" kollektionen och heter "Juicy Pear" och båda kollektionerna tillsammans heter "I Love".
Jag rekommenderar dom verkligen, luktar ju underbart!! <3
Fick även ett par fräcka dödskalle örhängen och en ear-cuff med ett kors på utav Lina, lovely!! :D
Har även en snäll granne som hade kommit över med en biobiljett! ;)
Annars så har kvällen spenderats med familj och vänner + kinamat och såklart, tårta! :)
Har i alla fall haft det trevligt och längtar nu efter min säng då ögonen sviker mig, ovanligt tidigt faktiskt..har det med klockan att göra? Det måste verkligen ha varit ett tecken...du är magisk bror! :P
Slänger in lite bilder hux-flux så får ni klura på det själv, tack och adjö, nu ska jag sova, ej dö! <3

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards