jossefins

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 14 februari 2013 03:06

En fartfylld dag slutar alltid bra, så äre och de' ids' vi me'!
Nej men idag har jag hållt igång exakt hela dagen så är sjukt slut i både huvudet och kroppen nu.
Började med skidor på morgonen, vi hade ju som sagt var idrott.
Kul, kul att man fick en trasig stav utan pigg så den funkade inte så bra då det bara gled så då skulle jag byta dom, istället fick jag då två stavar utan remmar...då gick jag och hämta ett par andra stavar själv!
Inte nog med det så hade vår idottslärare gett mig två olika skidor med olika längd och färg så det måste ju ha sett jävligt roligt ut...Aja, det gick ju bra till slut! ;)
Sen hade vi även NO prov idag, gick väl sådär, både bra och dåligt helt enkelt.
Hade ju även extra musik idag och då jäklar, då vart det både trummor, el och akustisk gitarr för min del ;)
Sen efter det stack jag och handlade lite grejer till på fredag, vad som händer då blir en överraskning men jag kan säga att det kommer bli skoj, skoj! ;)
Sen vart det hem, då tog jag faktiskt tag i saken! Jag städade! Ja ni hörde rätt, röjde upp lite på skrivbordet, ser ju lite bättre ut nu i alla fall och jag vet ju vart jag har alla viktiga skolpapper :P
Hade även en överraskning när jag kom hem, en ny liten vän! :)
Mamma hade varit och köpt en tidig alla <3 dag present, en blå söt liten kampfisk till min kupa som har stått tom bra nog länge.. :P
Jag bara älskar färgen på den! Den fick sig ett namn också, Valentin såklart! ;)
Lite smart måste man ju vara, haha! :P
Aja, nu är jag så trött så jag somnar när som men jag slänger in lite bilder också!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards