jossefins

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 12 februari 2013 22:22

Nämen hej hopp! Idag är det en sån här riktigt "fett" bra dag, det är ju Fettisdag! :D
Klart att man måste ha en semla då!
Är egentligen inte så förtjust i semlor men ICA Maxis butisksgjorda är faktiskt sjukt goda! Och man måste ju ha en semla på Fettisdagen även om man inte tycker om dom, men nu var dom ju goda haha! :P
Försöker även lära mig lite NO tills imorrn, går väl sådär, kan ju lite i alla fall... :P
Imorrn har vi skidor på idrotten, vi får se hur det går!
Har inte stått på ett par skidor sen förra vintern och det var också på dom få gångerna som vi hade det på idrotten, så jaa...
Nu blir det till att göra sig klar och fortsätta med NO:n, ha det bäst och ät en semla! ;)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards