jossefins

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 10 februari 2013 17:24

Halloj! Hann inte uppdatera något igår så jag uppdaterar nu istället! ;)
Igår var jag i alla fall på stan med Lina, det vart några spontan inköp.
Är det något jag inte kan låta bli så är det att köpa saker när det är som billigast, framförallt smycken!!
Gina tricot brukar alltid ha rea på smycken så det vart ju två saker handlade där...
Hittade ett "ark" med fyra stycken lösa earcuffs för bara 10:- !!
Allvarligt, man kan inte låta bli och handla då.. ;)
Hittade även ett ett armband i guld med en turkos dödskalle på, har fått någon fetisch på dödskallar på sistonde..
Även det för 10:- :P
Sen köpte jag ett par nya jeans på Rut mfl. och en tröja som jag vart kär i utav någon anledning.
När jag provade jeansena med tröjan så fick jag världens sommarkänsla!
Kunde typ känna doften utav hav och blommor, helt sjukt! Så jag kunde tyvärr inte låta bli att köpa tröjan också.. ;)
Inte för att det var negativt, bara negativt för min plånbok haha :P
Nej men, det var det jag handlade :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards