jossefins

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 24 februari 2013 10:09

Hej och godmorgon !
Ja, fick faktiskt lite sovmorgon idag, åkte ut igår..
Va i hallen enda tills kl.21 igår så var ju ganska trött och sliten efter det så det vart inget bloggande då..
Vart ingen middag förens vid typ kl.21.30-22 tiden och jag hade bara ätit två mackor under hela dagen !
Ja, okej lite frukost också, typ en macka och lite yoghurt..men det är ingenting om man ska hålla igång hela dagen så hade världens huvudvärk igår också!
Men aja, nu har jag i alla fall packat ihop det sista inne på rummet, ska väl ta en tur och se så man inte har glömt något ;)
Sen bär det av mot hallen och se på finalerna, sen blir det hemfärd! :)
Slänger in en bild sen igår, hotellfrukost säger jag bara ! :P

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards