jossefins

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Josefin Blomdahl - 28 februari 2013 23:23

Hej och ja, jag vet! Usel uppdatering men jag uppdaterar när jag hinner och känner att jag har något lite vettigt att skriva om i alla fall...
Igår var jag i alla fall en sväng på stan med Mathilda och det vart några små köp, fick även min sena födelsedagspresent som var en hemlis för er men jag kan tala om nu att det var en elgitarr som fick följa med mig hem! I just love It!! <3
Den är så jävla fin!! Får man svära? Ja, det får man för den är enormt vacker.. :')<3
Sen kom jag på att jag hade ett presentkort på Bokia med typ 200 kr på som snart går ut (då jag har haft det i över ett år) och det var ju bokrea också så då fick det bli en bok! ;)
The hunger Games, eller hungerspelen som själva boken heter.
Det här var hela triologin så den var ganska tjock...men den gick bara på 99 kr så jag har ju faktiskt pengar över på kortet så det kan ju bli något mer kul! ;)
Sen skulle jag även införskaffa mig en spray ifrån sense som minskar elektriskt hår då mitt hår verkligen kan var huuuur elektriskt som helst, ni skulle bara veta!!
Så det skulle Mathilda hjälpa mig med och den var faktiskt väldigt billig! Den gick väl på ca 40 kr eller kanske tom under ? Kommer inte ihåg på pricken..så det ska bli intressant och se om den funkar! :)
Men som ni vet kan jag inte hålla mig ifrån spontan köp så det vart ett nagellack ifrån depend, men inte vilket nagellack som helst! Nej, nej! Det här är extra häftigt då det är ett holographic lack, alltså det kan spegla sig i flera olika färger!
Jag köpte ett i en blå färg som var übersnyggt!
Sen vet jag inte hur jag tänkte men jag kunde inte hålla mig! Jag köpte en tandkräm, haha! :')
Alltså, jag har ju liksom redan tandkräm hemma, det behöver jag inte ens köpa själv men jag kunde inte hålla mig!
Det var en tandkräm ifrån pepsodent white now och den har jag velat testa ett bra tag!
Den kostade bara 10 kr, därför jag inte kunde hålla mig då dom egentligen kostar över 30 kr :P
Om jag får säga det själv, den var ju ganska häftig! Ifall en tandkräm nu kan vara det.. ;)
Sen var det väl inget mer direkt, har varit hemma ifrån skolan idag, har
mått piss typ hela dagen men Aja, imorgon bär det iväg i vilket fall som helst!
Mot Norge och badmintontävlingen!
Var ju ett tag sedan man var där nu...men det ska bli kul!
Förutom en 5 timmars lång bussresa både fram och tillbaks så ser jag fram emot det!
Men har ju en hel del att göra på bussen så det går nog bra i alla fall, om inte annat har man ju musik!
Men tyvärr så lär det ju inte bli något bloggande i helgen då datatrafiken är sviiiindyr i Norge..det sög ju, eller hur!?
Möjligt att det blir något när jag sitter på bussen, vi får se helt enkelt!
Har ju i alla fall match på typ en gång när jag kommer fram sååå..aa!
Nu ska jag inte göra det här inlägget för långt (vilket det redan är) så jag slänger in lite bilder huxflux istället, godnatt och ha det hur bra som helst! <3

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards