jossefins

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 2 december 2012 21:05

Nu tänkte jag göra ett inlägg med bilder på det som jag handlade idag! :)

Vi kan väl börja med Cubus då.

På cubus köpte jag en vanlig trekvartsärmad tröja i vinrött.

Dom hade 30% rabatt på allt i butiken och tröjan hade kostat 199:- men jag fick den alltså för 139:- och den ser ut såhär:

 

Sedan gick jag till Gina tricot och där köpte jag två saker, eller egentligen fyra men aa..

Det blev en dubbelring med ett kors och inte vilket kors som helst utan det ändrar färg efter humöret!

Har tänkt köpa det ett bra tag nu men har inte hunnit göra det förens idag och då hade jag en sådan tur så det var faktisk 20% på alla smycken.

Ringen hade kostat 79:- men jag fick den då för 63:- och den ser ut såhär:

 

Sedan köpte jag tre par trosor som också var ifrån Gina tricot och då var det 3 för 129:- eller 49:- för ett par och dom ser ut såhär:

 

Sen gick jag på H&M även idag och det var tur för då hitta jag ett riktigt kap!

Dom hade 50% på nästan allt stickat i butiken och då hitta jag en tröja som jag har kollat på ganska länge men inte orkat köpa den men idag tveka jag inte ens när den var så billig så nu är den min! ;)

Den hade kostat 249:- men eftersom det var 50% på den så kostade den bara 125:- !!

Tröjan ser ut såhär och den är ashärlig!:

 

Sedan vart det även tre träningströjor men dom betalade faktiskt pappa..!

Den svarta längst upp i hörnet och den röda som är bredvid var det 2 st för 200:- eller 150:- st.

Nike tröjan med trycket "Fast" kostade 150:- och det var typ REA på den.

Men dom betalade pappa som sagt!

Behöver verkligen lite tröjor att träna i så jag inte sliter ut tävlingströjorna, det är redan hål i två stycken och jag gillar inte Bostons nya tröjor, dom är som så obekväma...

Men såhär ser i alla fall träningströjorna ut:

 

Och dom är ju då ifrån Intersport för er som undrar.

Men det här var då allt som blev handlat idag, hoppas ni gillar't för det gör jag i alla fall! ;)

Av Josefin Blomdahl - 2 december 2012 16:45

Jag sa ju att jag skulle gå ner på stan till veckan eftersom jag inte hann med allt igår men nu vart det så att jag gick ner idag istället.
Idag vart det däremot ganska mycket handlat så jag gör som igår att jag lägger in ett separat inlägg med det ny inhandlade.
Dom hade väldigt mycket REA helt plötsligt idag så vissa saker som jag redan visste att jag skulle köpa blev helt plötsligt billigare, haha! :P
Men aa, i alla fall så kommer det ett inlägg lite senare med allt nytt! ;)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards