jossefins

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 24 december 2012 22:16

Tänkte ni skulle få ett inlägg med lite utav det jag fick i julklapp :)
Jag börjar med 1 då, det är ett smyckesställ som jag har fått utav min ena brorsa, Henrik.
Jag har sett det där förut och tyckt att det varit sjukt snyggt och smart och vad va då bättre än att få ett? Så tack så jättemycket för det!! :)<3
Nr 2 är en sjukt smart liten necessär/väska eller vad man ska kalla det för med 8 stycken olika sminkborstar för olika sminkprodukter osv..
Nr 3 är fyra stycken små burkar med pigment-ögonskugga i olika nyanser utav silver.
Sen fick jag världens härligaste morgonrock som är på bild nr 4.
Den har jag faktiskt velat ha väldigt länge, har saknat en morgonrock och den här är jättehärlig<3
Fick ett par sjukt snygga sportstrumpor ifrån märket Pinkoholic, nr 5 syns dom på ;)
Nr 6 och 7 är kläder för att sova i.
Om ni undrar varför den gröna tröjan är sjukt stor så är det för att vi beställde den och jag skulle ju ha den lite större för att det är skönare att sova i kläderna då, men eftersom vi beställde visste vi inte om det var en liten eller stor modell så då tog vi XL så den är typ 3 gånger större än mig, haha! xD
Men vadå? Det blir ju mysigt, hihi! :)
Nu till en utav mina favoriter, nr 8!!
En stor högtalare eller towerspeaker som det heter.
Längst upp på den sätter man fast sin IPhone/IPad och ut i högtalaren strömmar musik i en sjukt bra kvalité! Det finns även en dosa till så man kan lika gärna ligga i sängen och softa men samtidigt byta musiken, sjukt najs!! ;)
Nr 9 och 10 är IPhone skal, dom på bild nr 9 är mina favoriter, så sjukt snygga!!<3
Den första på bild nr 9 är lite Foki inspirerad men sjukt mycket billigare än vad hennes skal är :)
Den andra på bild nr 9 är jag sjukt förälskad i!!<3
Blommorna som möter korset utav nitar, ååhh jag dör va snyggt!!
Båda på bild nr 10 är också sjukt najs! ;)
Fick även ny toning till håret, bild nr 11.
Det är samma färg som jag hade förut när jag tonade håret, lite för mörk enligt mig men det går ju ur ganska mycket dom första gångerna så sen blir det bra! :)
På nr 12 har vi ett läppcerat, ser ut som ett vitt läppstift men icke så nicke.
Nr 13 är en sjuuukt snygg tubsjal i en mörkare grå färg med svarta kors på, säger bara att den måste ha varit värd pengarna!!
Fick ju även en hårdonut, bild nr 14.
Just nu kanske den är lite för mörk men jag kan ju inte ha en blond eller svart utan det är denna som gäller då.
Men när jag har tonat håret så blir det säkert jättebra med den! Sen lär det ju inte synas så mycket eftersom håret ska vara över ;)
På nr 15 är det två presentkort, ett ifrån Gina tricot och ett ifrån H&M.
Det ifrån H&M fick jag utav min andra bror Fredrik, tack så mycket!<3
Fick även ett lottpaket, vann faktiskt 10 kr! Haha :P
Sen har jag även fått lite pengar, trevligt sällskap och god mat!
Så med det här inlägget vill jag tacka alla som har förgyllt min kväll och ni läsare som följer min blogg, en riktigt bra och fortsatt god jul på er!<3

Av Josefin Blomdahl - 24 december 2012 15:38

Ville bara önska alla en riktigt god jul med god mat, fint sällskap och självklart, en massa paket!!
Så god jul på er!! :)

Av Josefin Blomdahl - 24 december 2012 15:38

Ville bara önska alla en riktigt god jul med god mat, fint sällskap och självklart, en massa paket!!
Så god jul på er!! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards