jossefins

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 26 december 2012 19:03

Sa ju igår att jag skulle slänga upp en bild på örhängena som jag fick utav Lina så jag tänkte bara göra det :)

Av Josefin Blomdahl - 26 december 2012 03:23

Idag har jag varit sjukt trött, gick inte och la mig förens på morgonskvisten..
Men i alla fall så fortsatte min julafton idag! ;)
Jag och Lina bytte nämligen julklappar med varandra!
Jag fick en söt ask med flera små söta örhängen i!
Något jag la märke till allra först var örhängena med små svalor, precis sådana svalor som Erik Hassle har gaddat sig med!!!
Lycklig tjej här!!<3
Tyvärr har jag ingen bild på örhängena men det kan jag fixa till sen :)
Fick även min julklapp utav farmor idag, pengar är inte helt fel!
Julmat fanns det gott om idag också så det fortsatte vi med, även idag trevligt sällskap bestående utav min ena bror, hans tjej och min Lillgris Tyson!!<3
Det var sjuuukt trevligt så tack, tack!
Imorrn blir det nog mellandagsrean bara man kommer upp ur sängen.. ;)
Håller även på att planera nyår, det här kommer bli sjukt trevligt!
Men natti, natti gott folk, känns som att sängen ropar mitt namn ganska högt nu så vi hörs! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards