jossefins

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 6 december 2012 21:49

Är ju nyklippt nu, såhär blev det då!
Helt okej om ni frågar mig, typ minst 10 cm kortare än vad jag hade innan men jag är nöjd! ;)

Av Josefin Blomdahl - 6 december 2012 10:08

Nu sitter vi här på skolan och ser på Masjävlar! :)
Idag blir det till att klippa av sig håret också! Eller ja, inte allt då...
Det blir väl som vanligt, tar väl bara topparna eller nåt :P
Men nu ska jag fortsätta att se på filmen så hej svejs! :)

Av Josefin Blomdahl - 6 december 2012 02:07

Hej! Har inte skrivit något på bloggen på ett par dagar men jag har haft annat för mig som går före bloggen, betygen ska ju tex. vara satta på måndag så det är väl lite sista småfix till det som ska bli klart.
Sen så har jag såklart träningen också! Det är ju tävling till helgen igen så det gäller att toppa upp sig inför sådant också! ;)
Annars har det väl inte hänt så mycket, det rullar på helt enkelt! :)
Massa prov har det varit, hade ju NO prov idag, får se hur det gick.
Sista provet innan jullovet (förhoppningsvis) är på fredag, om inte annat de sista provet innan betygssättningen i alla fall...
Men ja, sen är det mycket till lucian som är nästa vecka, lite småstök som att lära sig en rapp eller två.
Ska ju vara gangstertomte så jag och två till ska rappa, haha! :P
Men ja, nu tänkte jag dra mig mot bädden så vi höres! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards