jossefins

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 20 december 2012 01:50

Ja, idag har jag varit på PC på programdag.
Jag besökte hantverksprogrammet med inriktning kroppsvård, stylist och det var riktigt najs! ;)
Man fick en behandling utav 2:orna och då fick man välja på manikyr eller hårstyling, jag valde manikyr så nu har jag snygga nymålade naglar till jul! :D
Man fick även prova på att ge massage och ärligt, det är ju riktigt svårt..!
Kan ju dock va för att jag själv aldrig bruka ge ut massage utan jag brukar bara få massage..hehe :P
Men aja, vi fick i alla fall sluta kl.13 så det var najs! :)
Det har ju inte hänt så sjukt mycket just idag då men imorrn får jag jullov och mina betyg! :D
Vi ska även ha något slags knytkalas så man lär ju gå ifrån skolan med en mer än mätt mage...
Har även fixat klart alla mina julklappar som är till familjen då, 18 stycken vart det!! ;)
Förresten så har vi ju klätt granen idag också, hade nästan glömt bort det, haha! :P
Men aa, nu ska jag krypa till kojs som man brukar säga så godnatt!! :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards