jossefins

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 22 december 2012 21:35

Idag var jag på stan och det var jag även igår.
Igår blev dom sista julklapparna inköpta, riktigt nöjd över julklappsinköpena! ;)
Idag blev det bara en sak, ett top coat ifrån essie, det sägs vara ett bra märke så varför inte? :)
Har ärligt aldrig haft något top coat utan jag har användt mig utav ett genomskinligt lack ovanpå, men nu så blir det ändring på det! ;)
Har även varit ute och åkt madrass idag, barn på nytt och ärligt, tror aldrig att jag har skrattat så mycket som när vi ramla ihop i en hög och alla fastna i någon annans arm eller ben, tårarna bara sprutade ifrån alla och skrattet ekade, hahah! :')
Blir nog madrassåkning imorrn också om jag får bestämma och som det ser ut nu ;)
Men här får ni lite bilder, orkar inte skriva så mycket mer just idag :)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards