jossefins

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Josefin Blomdahl - 31 december 2012 03:32

Såhär blev resultatet!!
Jag är faktiskt riktigt nöjd och ja, det är mina riktiga naglar och ja, jag har gjort det själv ;)
Jag hoppas bara att det håller sig nu..!
Hade tänkt att göra en tourial men nu vart det inte så...det får bli en annan gång! ;)
Lacket som jag har användt mig utav är i alla fall ifrån depend och har nr.223 och är då det silvriga lacket.
Sen har jag även användt ett överlack ifrån essie, det har dock inget nr men på baksidan står det "matte about you".
Det vart inget base coat den här gången, hittade aldrig igen något så då fick det bli utan ;)
Mönstret på naglarna är faktiskt stickers som man fick klippa till själv så det har jag suttit och pysslat med ett tag.. :)
Sen var det väl inga svårigheter med det här utan det är bara att lacka, sätta fast stickers, lacka med top coat och så är det färdigt!
Dock kan det hända att stickerserna flikar sig efter att man har lackat på top coaten.
Mitt tips är då att ta ett nagellim för tex lösnaglar och antingen pensla på hela nageln eller ta tex en tandpetare, doppa i limmet och sedan limma under flikarna så att det fastnar.
Se till att ha ett genomskinligt lim! :)
Det var allt för mig just nu, hoppas ni får ett bra avslut på 2012 och en bra början på 2013!!
Gott nytt år kära läsare!! <3

Av Josefin Blomdahl - 31 december 2012 00:09

Just nu lär jag mor min hur man sköter om sina naglar!
Det går väl sådär, hon fattar nog inte vad man använder alla verktyg och tillbehör, till.
Passar samtidig på att fixa mina nyårsnaglar, vet precis hur dom ska se ut i huvudet! ;)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards