jossefins

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin Blomdahl - 18 december 2012 06:49

Ja idag har ju jag varit på programdag på Wargen, teknikprogrammet vare som besöktes :)
Det var faktiskt riktigt roligt!! ;)
Egentligen skulle jag ha gått med någon tjejgrupp men jag typ gömde mig så jag gick med grabbarna istället för dom fick ju som testa på vad man fick göra på det olika inriktningarna och det var det jag ville göra.
Fick bl.a göra en egen hemsida med hjälp utav html koder som man fick göra själv, det var roligast!! :D
Fick även testa på att rita hus i CAD men utav det blev jag inget klokare...
Sen fick man leka med någon laserpekare och då tyckute läraren tydligen att jag var duktig för han tyckte det var svårt...wtf?! Wargens egna manliga Anna stötte man ju på också, mindre roligt..
Men ja, jag har alltså hängt med den så kallade "Böggruppen" idag som en utav grabbarna sa eftersom det bara var killar, haha! :P
Men imorrn är det i alla fall elevens val och jag har inte en susning om vad som kommer att hända då så det är väl bäst att sova så godnatt! <3

Av Josefin Blomdahl - 16 december 2012 17:45

Skulle ju uppdatera igår men det blev aldrig så, var så himla trött så det orkade jag inte med...
Åkte i alla fall ut igår, har blivit så jäkla förkyld så jag orkar typ ingenting just nu, sjukt seg i kroppen...
Men nu är vi i alla fall påväg hem, stannade i Övik och käkade lite.
Vart en Maxbox för mig, var inte särskilt hungrig haha :P
Men nu rullar vi igen ;)
Imorrn blir det till att gå på Wargen och besöka teknikprogrammet :D
Men nu måste jag ta och spara lite batteri så jag klarar mig i några timmar till ;)

Av Josefin Blomdahl - 15 december 2012 08:02

Igår anlände vi i Umeå för en badmintontävling! :)
Vi hamnade på Hotell Dragonen, helt okej faktiskt!
Själv vaknade jag väl för ca en timme sedan och nu ska vi fara till hallen!
Jag har ju en utav dom första matcherna kl.09.00 och det är en mixed, fick ju en ny mixedpartner igår kväll såå.. ;)
Men jag uppdaterar er lite senare idag så hörs vi då! :)

Av Josefin Blomdahl - 14 december 2012 22:23

Såhär blev västen! :)
Vart faktiskt riktigt nöjd med den så den fick hänga på idag, blev klar med den igår kväll så ;)

Av Josefin Blomdahl - 13 december 2012 16:12

Hej, hej! Blev ett miniuppehåll ifrån bloggandet då jag har haft fullt upp med luciaträning, men nu är det över!
Som sagt så rappade jag idag med två andra, vi körde "Nu kommer det tomtar".
Första omgången gick sjukt mycket bättre än andra omgången men jag har bara inspelat ifrån andra omgången...
Det var ju typ folk som satt och störde längst fram men dom vart faktisk tysta när vi skulle rappa och det var bara vi som fick applåder mitt under själva lucian, haha! :P
Får se om jag kanske lägger upp videon här på bloggen sen, men det är då den sämre versionen då jag typ inte fick in någon luft under själva rappen så det kommer ju att höras dock...
Men nu så ska jag iväg på Yonex kväll!
Yonex kommer då till vår klubb och vi får typ en klubbkväll med 50% rabatt på hela Yonex sortimentet, härligt!
Man får då testa racketar, kläder och så har dom förmodligen fika och någon tävling! :)
Men nu tänkte jag slänga upp lite bilder som kommer på rad här då:

Av Josefin Blomdahl - 11 december 2012 01:58

Tjohej! Nu på kvällskvisten har jag fixat lite inför imorgon, vi skulle tydligen ha knytis på slöjden så jag har bakat chokladmuffins med hallon ;)
Har även fixat klart det sista på mitt broderi så nu är det klart! Bara ramen som fattas men det får jag fixa imorrn på slöjden :D
Sen har jag även köpt en jeansjacka förut om jag inte har berättat det så den tänkte jag ta med mig imorrn och se om jag kan få någon hjälp med att sy till kanterna, det ska bli en jeansväst då! :)
Köpte den på en outlet butik, där finns typ nya kläder med prislapparna kvar bara det att dom antingen har gått ur sortimentet eller blivit över och inte fått plats i butiken där plagget kommer ifrån.
Det som är bra då är att allt blir mycket billigare om man går till en outlet butik och allt är ju faktiskt nytt och har kvar prislappen!
Tror den här jeansjackan hade gått på antingen 500 eller 600 kr men jag köpte den för 180 kr! ;)
Det var precis en sådan jacka som jag ville ha! Bara att klippa av ärmarna och sen ska jag sätta fast lite nitar också :) Så det tänkte jag försöka fixa imorrn om jag hinner eftersom våran symaskin är för klen för jeanstyg, då är det bra att kunna ta med det till slöjden och jag är ju endå klar med allt annat nu så! ;)
Men nu ska jag faktiskt ta och sova, har ställt klockan lite tidigare imorrn men varför jag har gjort det är en hemlis.. ;)

Av Josefin Blomdahl - 10 december 2012 10:56

Hej! Hann ju inte skriva något igår så här kommer ett inlägg som egentligen skulle upp igår! ;)
Ja, i alla fall var jag på julmarknad på Jamtli igår med Sandra, det var faktiskt ganska roligt!
Vi fick gå in gratis om vi lovade att gå till tomten och skriva en önskelista, så det gjorde vi, haha! :)
Annars hade det kostat 60 kr så då tyckte vi att vi lika gärna kunde gå och hälsa på tomten lite, hihi! :P
Sen hade dom en slags julskyltning fast med bilar, mopeder, skotrar osv, det var faktiskt riktigt najs! :D
Sen träffa man ju lite folk också! ;)
Sen på kvällen vart det badminton, även det med Sandra!
Sen vart det hem och se sista Solsidan avsnittet, det var nog ett utav dom bästa tycker i alla fall jag! :P
Men nu ska jag fortsätta att ha franska innan man får skäll, haha :D

Av Josefin Blomdahl - 7 december 2012 22:21

Halloj! Idag fick jag mina grejer ifrån panda och jag måste säga att jag är sjukt nöjd över premierna! :D
Hårstylingskitet var sjukt bra och imorrn blir det väl till att testa mixern och/eller popcornmaskinen!! ;)
Fick ju även 5 stycken äkta Gränna polkagrisar så jag har faktiskt öppnat en, hihi! :)
Har även varit en sjukt soft skoldag!
Skrev HK prov på morgonen och efter det fick vi baka, det blev kolakakor och chokladsnittar, asgott! :D
Sen har vi bara sett på film och chillat!
När jag kom hem blev jag välkomnad utav min älskade lilla gofis, Tyson! <3
Så då blev det mys med vovven! :')
Just nu tråkar jag bara och ser på TV:n, blir väl till att lägga sig tidigare ikväll då det är tävling imorrn och man måste vara i hallen typ 8...
Men aa, hej svejs jag hade inte så mycket mer att säga! ;)

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards