jossefins

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 7 september 2012 21:44

Nu tänkte jag tipsa om något som är riktigt hett i höst!!
Nämligen...skor!
Dom skorna som är hetast i höst är just tre par ifrån Tiamo.
Tiamo är som en lillasyster till Jeffrey Campbell bara det att Tiamos skor är minst hälften så mycket billigare som
Jeffrey Campbells skor!
700-800 kronor går ett par skor ifrån Tiamos på.
Dock finns det säkert dyrare skor ifrån Tiamos också men just dom jag vill lägga fokus på kostar alltså runt 700-800 kronor.
Som etta har vi den lätta svarta skon med dragkedja på sidan och en liten klack.
Som tvåa ser ni en svart kilklacksko med fejkat halvmönstrat skinn.
Som trea har vi min favorit!
Den svarta skon med vacker snörning framtill och en klack utav trä.
Att klacken är utav trä gör ganska mycket nu mot hösten, men vill man inte ha det så finns skorna även med helfärgad klack i svart.
Nummer tre av dessa skor ska införskaffas framöver, dock kanske i annan modell beroende på om dom har fått in ett bredare utbud utav just modellen till sko.

Av Josefin Blomdahl - 7 september 2012 17:17

Nu har jag gjort helg!
Ja, idag var jag faktiskt på skolan trots förkylningen.
Idag skulle man redovisa det man gjort under onsdagen och torsdagen, och eftersom jag varit sjuk så behövde jag bara kolla på.
Vi slutade väl kring halv ett och då gick jag ner på stan med Jessica och Bäm.
Jag hittade faktiskt ingenting utav det jag skulle ha idag...väldigt tråkigt!
Jag skulle bl.a köpa det plommonlila nagellacket som jag pratade om förut, det som luktade men nu hade dom inga sådana nagellack ihuvudtaget..
Får nog ta mig ner på stan nästa vecka eller något sådant då jag har mer tid för att gå och kika runt lite.
Just nu sitter jag och slappar i soffan och tar det lugnt.
Får se vad som händer senare ikväll, antagligen fredagsmys om jag får bestämma, haha!
Så ja, nu ska jag fortsätta drömma mig bort i tv världen, hehe.

Av Josefin Blomdahl - 7 september 2012 08:30

Veckans skönhetstips: Håll solbrännan vid liv även fast det går mot höst!

Nu snackar jag faktiskt inte om BUS (Brun utan sol), utan jag snackar faktiskt om Doves bodylotion som bygger upp brännan steg för steg!

Bodylotionen heter "Dove Summer glow" och funkar faktiskt väldigt bra!

Faktum är att man ser resultat redan dagen efter även om det är svagt.


För bästa resultat gör såhär:

1. Börja med att skrubba hela kroppen med en kroppsskrubb eller använd dig utav en skrubbhandske eller en skrubb-boll etc..vad ni nu kallar det.

OBS!!

Gör dock inte detta om du har bränt dig på kroppen, alltså skrubba inte!! Väldigt viktigt...

2.Smörj in noga på det kroppsområden som du vill ska bli brunare.

Bästa resultat får du om du smörjer över hela kroppen då det kan se lite konstigt ut om man är brun på vissa ställen men inte på andra...

3.Låt det torka noga i ca 10-15 minuter innan du sätter på dig kläder igen!!


Dagen efter kommer du se resultat som kan vara både bra och dåliga...

Om du inte smörjer jämmt kan du få små bruna fläckar lite varstanns om du inte har varit noga att jämmna ut det, det är ju inte särskillt snyggt, eller hur?

Det positiva är att du då ser att det i alla fall har gett resultat så att du nästa gång smörjer jämmnare och får en fin brun ton.


 

Flaskan är din för ca 50 pix!!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards