jossefins

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 10 september 2012 22:42

Nu har jag precis kollat över engelska läxan till imorgon.
Sådant gör jag alltid en kväll innan det är dags, det sätter sig så mycket bättre för mig då.
Det är alltid mycket lättare att "spara bilder" i huvudet på kvällen innan det är dags för att gå och lägga sig.
Har även fixat lite med franskan som också är till imorgon.
Utöver det så blev det både X-Factor och Underbart är kort.
Men i alla fall, idag när vi slutade så följde jag med Mathilda ner på stan en sväng, eftersom hennes buss gick inte förens kvart i fem.
Eller ja, först gick vi på Dollarstore och kikade lite och sen ner på stan.
Sen vart det hem och då vart jag så himla trött så jag somnade...och nu sitter jag här och funderar på att sova.
Men jag tänkte i alla fall bjuda på dagens outfit.

*Jacka, Gina tricot
*Spets linne, Vero Moda
*Svarta jeans, Gina tricot
*Iphoneskal, fyndiq.se
*Ring, Gina tricot

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards