jossefins

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 8 september 2012 21:01

Just nu sitter jag nere hos brorsan med Tyson, jag är som sagt hundvakt!
Det går ju faktiskt väldigt bra!
Som om det inte skulle göra det liksom haha!
Nej men han lyssnar och är så snäll så!
Dock snodde han en tom Ben & Jerry's burk och lekte med den ett tag tills det knappt var något kvar av den..
Sen när vi var ute på promenad började han skälla åt inget mindre än en ful robot gräsklippare som såg ut som en groda fast i hanns storlek, haha!
Jag kunde inget annat än att garva..!
Just nu har han somnat så jag sitter och kollar lite på tv.
Ska se ett nytt program, pensionärsjävlar fast ifrån USA.
Hoppas det är lika bra som svenska pensionärsjävlar bara.
Ja men nu börjar det så jag ska ta och kika på det så hörs vi senare!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards