jossefins

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 22:35

Bilden kom ju inte upp i förra inlägget så då gör vi såhär:

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 22:33

Känner mig helt förstörd, är så jäkla trött..
Känns som om någon har punkterat min lunga också, men det är väl förmodligen bara träningsvärk...
Nu har jag fullt med läxor så det blir väl inget chill i helgen då..!
Man blir ju helt störd istället för smartare av att gå i skolan när man får såhär mycket att göra.
Det är i alla fall ingen som tänker efter när dom gör så, så man går väl in i väggen snart! Eller vad man ska säga...
Jag fick i alla fall en B&J till tröst så det var ju trevligt..
Förlåt för detta klagoinlägg men man får ju rage!

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 15:07

Idag har jag bestämt mig för att jobba övertid!
Det blir läxhjälpen för min del så man får någonting gjort..
Kommer man hem så blir det oftast att man gör någonting annat men nu känner man sig tvungen att jobba.
Så ja, nu väntar vi bara på läraren så vi får starta..

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 01:32

Just nu är jag riktigt trött så efter det här inlägget kommer jag nog att decka..
Min brorsa fyllde ju år idag, hela 26 bast!! Grattis brodeeeer..!!!
Nej, men så vi var väl där nere och fira lite och så fick vi tårta då!
Asgod var den! Tur man har en duktig brorsa...haha!
Sen låna jag med mig Tyson på en långpromenad, ca 1 timme var vi väl ute och spatsera kring gårdarna.
Han lyckades ju med att skrämma två tjejer också, haha!!
Vi gick typ nerför en gata där det var en korsning och så var det som buskar så man ser inte kring hörnet på kröken.
Dom stod ju bakom buskarna och så vart typ Tyson "rädd" så han skällde till innan han hade passerat busken (alltså dom såg ju inte oss innan), så dom vart typ asrädda så jag började garva när vi hade gått därifrån, haha!
Sen så var det några som dunkade igång bilstereon på högsta volymen för dom skulle spela fotboll ute och ha musik, det gillade inte Tyson direkt...
Ja, sen hände det väl inte så mycket mer vad jag kan komma på förutom att jag faktiskt tänker sova nu såå..godnatt på er alla läsare!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards