jossefins

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 14 september 2012 22:46

Nu har jag varit ute på dogwalk med
Mackan och lilla Joppe!
Vi bestämde oss för att spionera lite kring husen och gårdarna där vi bor.
Vi tänkte även skoja lite med Anton så vi gick till han och knacka på fönstret.
Tydligen så trodde hanns pappa att vi var tjuvar som gömde oss i buskarna, haha!
Men sen kom Anton ut för att kolla vad det var och då såg han ju oss så han följde också med.
Det finns en liten typ jaktstuga ut i skogen vid oss, så då gick vi dit.
Det vart nästan lite spännande när det var så mörkt och vi hörde en massa ljud, men den fick vi nog och ville busa lite.
Vi pallade äpplen!!
Grejen var att det var folk ute där vi tänkte göra det så som plan B pallade vi äpplen på Antons gård, haha!
Vi tänkte att vi kunde ju i alla fall försöka göra det utan att hans föräldrar eller systrar såg oss, det gick bra!
Men nu är jag som sagt hemma igen och det vart faktiskt en rolig kväll med lite spänning!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards