jossefins

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 12 september 2012 20:12

Idag var vi ju på skolbio, så då slutade vi nere på stan.
Jag och Malin tog oss då en rejäl sväng på stan och för min del blev det rätt så mycket inhandlat.
Kände även att det var min turdag idag!
För det första hittade jag det plommonfärgade nagellacket med doft så det köptes direkt!!
Sen hittade jag även mina favorit skor och det visade sig att dom var mycket billigare än vad jag hade räknat ut och inte nog med det, det fanns även rätt storlek på dom idag så dom blev också köpta!
Skorna är ifrån Tiamo för er som undrar, men det kommer ni att märka längre ner, haha!
Sen hittade jag världens fynd på H&M!
Kände att jag behövde fylla på lite i garderoben med tröjor/t-shirtar/linnen eller ja, toppar kan vi säga.
Hittade en ställning där allt inprencip gick på 50:- styck, så det blev ett oversize linne och en oversize t-shirt för totalt 100:-!! Sjukt bra pris!!
Köpte även en till tröja på Cubus, dock till fullpris men vad gör det om man gillar kläderna liksom?! Det är ju endå inte dyrt även om det är fullpris, haha!
Men ja, tröjan hade blixtlås på ryggen och jag tyckte trycket var tufft så den fick följa med hem!
Sen blev det även makeup svampar ifrån H&M, tyckte det bara var två i förpackningen men när jag kom hem så var det jättemånga så jag vart typ skitglad för den förpackningen kostade bara 20:-! Sen blev det även en parfym vid namn "Have fun", den luktar asgott!!
Sen köpte jag även ögonbrynsgelé i som en förpackning med en liknande mascara borste.
Mina bryn har en förmåga att stå åt alla håll och jag har som glömt bort att köpa en sådan, men nu är det gjort!
Så nu känner jag mig jätteglad och nöjd över dagens inköp!
Lägger även in bilder på inköpen så ni får se hur allt ser ut!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards