jossefins

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 17 september 2012 18:33

Nej men, haha!
Jag har precis varit iväg och bytt en plånbok som jag köpte i lördags.
Jag hade tydligen köpt en mörk metallic färgad plånka fast jag egentligen skulle ha den svarta i någon typ utav fuskskinn.
Men det gick hur bra som helst att byta så nu har jag den som jag skulle ha ifrån början.
Jag tycker dessa plånböcker i den större storleken med vanlig dragkedja utanpå är sjukt behändiga!
Dom har både pengafack och massa fack för kort och massa annat!
Man kan tex ha nycklar, telefon och annat smått och gott i den!
Den är köpt på Monki och kostar endast 80:- !

Av Josefin Blomdahl - 17 september 2012 12:11

Ja igår var jag ju iväg och spelade badminton på kvällen.
Det var sjukt kul!
Sen kom jag på att det var ju X-Factor så jag hann komma hem och se dom sista minuterna av det.
Sen började ju en ny säsong utav partaj och då blev det paj och partaj!
Mamma hade nämligen baka äppelpaj och den var asgod!
Men just nu sitter jag på skolan och inväntar mattelektionen som börjar om några minuter, så det blir väl att jobba stenhårt i 30 minuter för sen slutar vi!
Vi får kompensation sen när vi var på skolbio så vi slutar ca minst 2 timmar tidigare idag och det känns bra!

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards