jossefins

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Josefin Blomdahl - 25 september 2012 23:33

Tänkte mig en liten frågestund här på bloggen!

Fråga vad ni vill, om vad som helst!!

Istället iför en fråga får ni gärna skriva tips på vad ni vill se här på bloggen eller vad ni vill se mer av så kommer era önskemål skrivas upp!

Såå...fråga på helt enkelt, langa en kommentar.

Ni har enda tills söndag på er att tänka ut en fråga ifall ni vill att eran fråga ska synas i ett blogginlägg!

Så kommentera här nere bara, och kom ihåg: Ingen fråga är för dum för att jag ska kunna svara på den!

 

Av Josefin Blomdahl - 25 september 2012 21:29

Idag blev det tacos till middag, helt enkelt Tacotisdag!
Sen blev det träning, självklart var man ju dötrött redan innan så man stog och gäspa ute på planen men jaja..!
Nu har jag äntligen fått in en spegel på rummet också så jag kan va lite ego!!
Sjukt nöjd!! Har letat en sådan överallt och så hade dom en på rea på rusta, haha!
Så nu är jag sjukligt nöjd!
Sitter och tittar på svenska Hollywoodfruar nu och sen ska jag nog ta och gå å lägga mig, så jäkla trött!
Men vi höres!

Av Josefin Blomdahl - 25 september 2012 20:32

Hej och förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var astrött så jag orkade verkligen inte..!
Men jag får väl ta gårdagen nu då.
På slutet utav gårdagen var vi på Jamtli, ett slags historiemuseum.
Då gjorde vi något som kallades för "På flykt" då man fick uppleva hur det var att va flykting.
Så då sprang vi runt och vart jagade, inlåsta och allt sådant i ca 2 timmar.
Så efter det var man riktigt trött men det va skoj samtidigt.
Sen drog jag in på stan en sväng för att kolla vad jag hade på kontot, sen vart det hem.
Väl hemma vart det läxor, gjorde klart dom sista igår då.
Sen började fixa lite i rummet och sen var jag helt enkelt så trött så jag orkade inte blogga.
Men istället får ni gårdagens outfit!

*Mössa, Accent
*Kofta, Gina tricot
*Vitt spetslinne, Vero Moda
*Jeansleggins, Bikbok
*Ugglehalsband, fyndiq.se

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards