jossefins

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin Blomdahl - 25 september 2012 21:29

Idag blev det tacos till middag, helt enkelt Tacotisdag!
Sen blev det träning, självklart var man ju dötrött redan innan så man stog och gäspa ute på planen men jaja..!
Nu har jag äntligen fått in en spegel på rummet också så jag kan va lite ego!!
Sjukt nöjd!! Har letat en sådan överallt och så hade dom en på rea på rusta, haha!
Så nu är jag sjukligt nöjd!
Sitter och tittar på svenska Hollywoodfruar nu och sen ska jag nog ta och gå å lägga mig, så jäkla trött!
Men vi höres!

Av Josefin Blomdahl - 25 september 2012 20:32

Hej och förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var astrött så jag orkade verkligen inte..!
Men jag får väl ta gårdagen nu då.
På slutet utav gårdagen var vi på Jamtli, ett slags historiemuseum.
Då gjorde vi något som kallades för "På flykt" då man fick uppleva hur det var att va flykting.
Så då sprang vi runt och vart jagade, inlåsta och allt sådant i ca 2 timmar.
Så efter det var man riktigt trött men det va skoj samtidigt.
Sen drog jag in på stan en sväng för att kolla vad jag hade på kontot, sen vart det hem.
Väl hemma vart det läxor, gjorde klart dom sista igår då.
Sen började fixa lite i rummet och sen var jag helt enkelt så trött så jag orkade inte blogga.
Men istället får ni gårdagens outfit!

*Mössa, Accent
*Kofta, Gina tricot
*Vitt spetslinne, Vero Moda
*Jeansleggins, Bikbok
*Ugglehalsband, fyndiq.se

Av Josefin Blomdahl - 23 september 2012 22:15

Tjohejsan! Idag har det hänt lite grejer!
Började med att jag gick och la mig ca halv 6 imorse för jag var uppe och gjorde massa läxor...
Sen vakna jag typ vid 3 tiden på dagen och gjorde ännu lite mer läxor.
Sen var vi bjudna på middag så då var det bara att duscha och göra sig iordning och fara.
Sen efter det stack jag till Odensala med Malin och Johanna så vi cyklade runt lite där då.
Sen for vi tillbaka och våldgästade Anton, haha!
Så jaa, sen var ju klockan runt 10 då rå så då vart det hem så nu har jag precis kollat på Williams Lista!
Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på...
Kanske mera läxor?? Behöver nog inte det på ett tag nu...!

Av Josefin Blomdahl - 22 september 2012 23:29

Sitter just nu och tittar på en utav det riktigt stora filmerna enligt mig, Avatar!
Det förtjänar jag som suttit med läxor hela dagen...
Var ju tvungen att lära mig lite Na'vi också! (språket dom talar i Avatar)
Så ja, fayluta lu Na'vi!!
Men nu ska jag återgå till filmtittandet!

Av Josefin Blomdahl - 21 september 2012 23:44

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat något idag men som sagt har vi fått sjuuukt mycket läxor så jag har varit upptagen med det.
Sen har även Jessica varit här idag, eller vi gick till mig direkt efter skolan.
Det blev lite plugg men sen hade vi jätteroligt också, mer roligt faktiskt, haha!
Så jaa, jag har haft en sjukt bra eftermiddag + kväll trots läxorna som jag får fortsätta med imorrn och på söndag.
Får se om jag hinner klämma in något skoj i alla fall men det ordnar sig nog!
Visste ni förresten att jag och Jessica är sjukt bra på att "sluka" svärd? Rolig fakta you know!!

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 22:35

Bilden kom ju inte upp i förra inlägget så då gör vi såhär:

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 22:33

Känner mig helt förstörd, är så jäkla trött..
Känns som om någon har punkterat min lunga också, men det är väl förmodligen bara träningsvärk...
Nu har jag fullt med läxor så det blir väl inget chill i helgen då..!
Man blir ju helt störd istället för smartare av att gå i skolan när man får såhär mycket att göra.
Det är i alla fall ingen som tänker efter när dom gör så, så man går väl in i väggen snart! Eller vad man ska säga...
Jag fick i alla fall en B&J till tröst så det var ju trevligt..
Förlåt för detta klagoinlägg men man får ju rage!

Av Josefin Blomdahl - 20 september 2012 15:07

Idag har jag bestämt mig för att jobba övertid!
Det blir läxhjälpen för min del så man får någonting gjort..
Kommer man hem så blir det oftast att man gör någonting annat men nu känner man sig tvungen att jobba.
Så ja, nu väntar vi bara på läraren så vi får starta..

Presentation


Josefin heter jag och bloggar här på jossefins.
Jag älskar mode, shopping och livet som hör till! Så här kommer jag alltså skriva om lite allt möjligt, så följ gärna bloggen! Följ mig gärna på instagram: ejosblo2

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards